021 88 80 00 55

اعلام نتایج آزمون مصاحبه زبان انگلیسی و زبان‌های غیرانگلیسی خرداد 1403

دوره تخصصی پرندگان ایران (حضوری)

کارگاه چطور وارد بازار گردشگری شویم و از کجا شروع کنیم؟ (حضوری)

از نگاه دوربین ما

آیا به نحوه زیست‌مان آگاهیم؟

تا به حال به این اندیشید‌ه‌اید که زندگی ما بر روی کره زمین چه تاثیراتی در پی دارد؟ تاثیر متقابل زمین بر زندگی ما چیست؟

راهنمایان گردشگری در طول دوره آموزشی خود با اصول اکوتوریسم، حفاظت از محیط زیست، گردشگری پایدار و... آشنا می‌شوند و همچنین به عنوان حافظان و حامیان محیط زیست، در سفرهای خود اصول گردشگری پایدار را به مسافرین آموزش می‌دهند؛ چرا که کره زمین، برای همه ماست و ملزم به حفظ و نگهداری آن هستیم.

این ویدیو که حاصل زحمات چند ماهه استاد عزیز آقای دکتر امیر فرح نسب - راهنما و مدرس دوره‌های آموزش گردشگری - و تیم همراه ایشان است، می‌تواند راهنمای همه ما در حفظ و نگهداری سرزمین‌مان باشد.

 

آیا به نحوه زیست‌مان آگاهیم؟
تا به حال به این اندیشید‌ه‌اید که زندگی ما بر روی کره زمین چه تاثیراتی در پی دارد؟ تاثیر متقابل زمین بر زندگی ما چیست؟
ویدیوهای بیشتر
سامانه فراگیران، آسان و سریع!
سامانه فراگیران، پورتال شخصی فراگیرهای ارسباران است که به منظور آسان و سریع‌تر شدن روندهای آموزشی مانند مراحل ثبت‌نام، تسویه حساب و آزمون‌ها راه اندازی شده است. فراگیران به راحتی می‌توانند از طریق این سامانه، مراحل تحصیلی خود را بدون معطل شدن در ترافیک‌های بخش آموزش، دنبال کرده و در جریان آن قرار بگیرند.
ورود به سامانه فراگیران
دوره‌های آموزشی گردشگری (با ارائه مدرک رسمی از وزارت گردشگری)




سازمان‌های همکار
  • فدراسیون دوچرخه سواری
  • سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور
  • اسکی
  • UIAA
  • eurhodip
  • IFMGA
  • adventur travel
  • unwto
  • کمیته ملی طبیعت گردی
  • فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران
  • فدراسیون پزشکی ورزشی
  • باشگاه پرنده نگری
  • کمپین قلب من
  • مرکز آموزش زبان دلانژ

دوره تورلیدری و آموزش گردشگری ارسباران

افراد بسیاری به گردش در طبیعت علاقه دارند و دائم در سفر هستند. آن‌ها برای کشف عجایب خلقت و زیبایی‌های طبیعت به دل جنگل و دریا و کویر می‌زنند تا احساس بهتری داشته باشند. برخی از افراد دوست دارند تجارب خود را به اشتراک بگذارند و از مسائلی که با آن رو‌به‌رو شدند سخن بگویند. برخی دیگر دوست دارند از این راه درآمد داشته باشند و وارد صنعت گردشگری شوند، به همین دلیل دوره های گردشگری را به صورت مجازی و آنلاین می‌گذرانند تا تورلیدر شوند یا در آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی شروع به کار کنند. قدم اول در این راه بسیار مهم است، چون آموزش‌هایی که در دوره تور لیدری، دوره مدیریت فنی بند الف، دوره مدیر فنی بند ب، دوره مجازی گردشگری، دوره تورلیدری بین المللی، دوره راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی، دوره تورلیدری سازمان میراث فرهنگی، دوره طبیعت گردی و دیگر دوره‌ها می‌گذرانید شما را آماده می‌کنند تا وارد محیط کاری شوید که بسیار هیجان انگیز است. در این راستا تفاوتی ندارد دوره آنلاین گردشگری را می‌گذرانید یا دوره حضوری، مهم‌ترین مسئله قبولی در آزمون‌های موجود و دریافت مدرک تورلیدری، دریافت مدرک مدیریت فنی بند ب یا دیگر مدارک مربوط است.

موسسه آموزشی ارسباران با سال‌ها تجربه در صنعت گردشگری تمامی دوره‌های مورد نیاز مرتبط با گردشگری را برگزار می‌کند. در این دوره‌های گردشگری یک روزه و چند روزه که توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای به صورت آنلاین و مجازی و حضوری برگزار می‌شود، دانش آموختگان می‌توانند تمامی مسائل به وجود آمده در محیط کار را یاد بگیرند و خود را برای تمام مسائل و مشکلات آماده کنند، چون در دوره‌های موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران مثال‌های کاربردی استفاده می‌شود که اساتید در طول دوران حرفه‌ای کاری خود با آن رو‌به‌رو شدند. همچنین به صورت تئوری نیز برای آزمون جامع گردشگری، آزمون جامع راهنمایان گردشگری، آزمون جامع میراث فرهنگی، آزمون مدیر فنی بند ب آماده خواهید شد تا با موفقیت این آزمون‌ها را پشت سر بگذارید.

همچنین موسسه ارسباران سعی دارد با برگزاری سفرهای آموزشی، بازدیدهای آموزشی، صعودهای آموزشی، دوره‌های تخصصی گردشگری مانند راهنمای تخصصی سافاری، راهنمای تخصصی گردشگری با دوچرخه، راهنمای تخصصی گردشگری کودک و راهنمای تخصصی پرنده‌نگری بهترین خدمات را در حوزه آموزشی گردشگری ارائه کند تا فراگیران بتوانند راهنمای تورهای تخصصی گردشگری شوند. برای ثبت نام دوره تورلیدری و دیگر دوره‌های عمومی و تخصصی و همچنین ثبت نام آزمون‌های انگلیسی و غیر انگلیسی می‌توانید روی خدمات ارسباران حساب کنید و با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه