021 88 80 00 55

آبشار کبود وال

آبشار کبود وال

آبشار کبودوال در 4 کیلومتری جنوب شهرستان علی آباد واقع شده است. آب این آبشار که از چشمه های جنوبی ارتفاعات تشکیل شده است، قابل شرب می باشد. این آبشار یکی از مهمترین تفرجگاه های استان محسوب می شود و به سبب واقع شدن در میان جنگل انبوه و تنوع گونه های گیاهی و چشمه های فراوان از جاذبه های طبیعی منحصر به فردی برخوردار است. این آبشار بویژه در فصول بهار و تابستان محل تفریح انبوه زیادی از مردم منطقه و گردشگران داخلی است. آبشار کبودوال تنها آبشار خزه‌ای کشور است که با داشتن امکاناتی برای 

آبشار کبودوال در 4 کیلومتری جنوب شهرستان علی آباد واقع شده است. آب این آبشار که از چشمه های جنوبی ارتفاعات تشکیل شده است، قابل شرب می باشد. این آبشار یکی از مهمترین تفرجگاه های استان محسوب می شود و به سبب واقع شدن در میان جنگل انبوه و تنوع گونه های گیاهی و چشمه های فراوان از جاذبه های طبیعی منحصر به فردی برخوردار است. این آبشار بویژه در فصول بهار و تابستان محل تفریح انبوه زیادی از مردم منطقه و گردشگران داخلی است. آبشار کبودوال تنها آبشار خزه‌ای کشور است که با داشتن امکاناتی برای گردشگران یکی از مهم‌ترین تفرجگاه‌های استان گلستان به شمار می‌رود. آب این آبشار از دامنه شمالی کوه هارون به ارتفاع 1780 متر سرچشمه می‌گیرد و زلال، شفاف و قابل آشامیدن است.

برای رفتن به این آبشار باید به سمت پارک جنگلی کبودوال بروید، از پارک جنگلی تا محل آبشار اصلی کبودوال حدود 20 دقیقه پیاده روی زمان می‌برد که مسیری بسیار زیباست. در طول مسیر به سمت آبشار، مناظر شگفت‌آور و پل‌های چوبی در کنار آبی روان و درختان جنگلی، شما را به وجد می‌آورد.

14:58 , 1393/07/28
14:58 , 2014/10/20



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه