021 88 80 00 55

ویژگی‌های دوره‌ های مجازی گردشگری ارسباران
درباره دوره‌های آموزش مجازی ارسباران شنیده‌اید؟

ویژگی‌های دوره‌ های مجازی گردشگری ارسباران

درباره دوره‌های آموزش مجازی ارسباران شنیده‌اید؟

خیلی وقت است که نشستن سر کلاس درس قدیمی شده و تنها راه مدرک گرفتن یا یادگیری حضور فیزیکی در کلاس نیست. حالا دیگر درس‌ های مجازی یا Online Courses طرفداران پر و پا قرصی دارند چرا که جدیدترین آموزش‌های روز را ارائه می‌دهند. در این میان صنعت گردشگری هم از قافله عقب نمانده و وارد دنیای آموزش مجازی شده است.

بیشترین خاطره‌ای که از آموزش در ذهن ما نقش بسته کلاس‌های درسی است که در ساعت و روز مشخصی تشکیل می‌شدند و استاد درباره‌ موضوعی با ما گفتگو می‌کرد. اما پیشرفت دنیای وب و ایجاد راهکارهایی برای ارتباطات بیشتر باعث شد تا در سرتاسر جهان آموزش‌ رنگ دیگری به خود یگیرد. این روزها شما می‌توانید از اتاق خودتان سر کلاس بهترین اساتید در آن سوی جهان حاضر شوید، آزمون دهید و در نهایت مدرک معتبر دریافت کنید. ارسباران با توجه به اینکه همواره سعی کرده است در پیشبرد اهداف آموزشی_ گردشگری پیشرو باشد، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی کرده است. در این مطلب بیشتر برایتان درباره این دوره‌ها و مزیت‌های آن گفته‌ایم.

 

دوره‌های مجازی برای چه کسانی مفید است؟

دوره‌های آموزش مجازی گردشگری ارسباران بهترین انتخاب برای کسانی‌ست که به هر دلیلی نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند. در ادامه به چند شرایطی که معمولا فراگیران مجازی‌مان دارند اشاره کرده‌ایم:

  • اگر ساکن شهر یا کشور دیگری هستید که آموزش‌های گردشگری مورد نیازتان وجود ندارد
  • دوست دارید در دو دوره‌ همزمان شرکت کنید
  • در حال کار یا تحصیل هستید و زمانی برای حضور در کلاس‌ها ندارید
  • خودتان می‌توانید برای خود برنامه‌ریزی کنید و نیاز به الزام برای حضور در کلاس ندارید

 

زمان را از دست نمی‌دهید

بارزترین ویژگی آموزش مجازی این است که اختیار زمان و مکان آموزش دست خودتان است. دوره‌های آنلاین گردشگری این امکان را به شما می‌دهند تا ساعات شرکت در کلاس را با توجه به برنامه‌ی روزانه‌تان، انتخاب کنید. برای شرکت در کلاس‌ها فقط به سیستم کامپیوتری‌تان احتیاج دارید و اصلا مهم نیست کجا هستید. کسانی که سراغ این نوع یادگیری می‌روند برای‌شان سخت‌ است در ساعاتی از روز از محل کار یا خانه به آموزشگاه بروند، حوصله‌ی ترافیک را ندارند یا از سبک تدریس سنتی خوش‌شان نمی‌آید. اگر شما مثل این افراد هستید پس دوره‌ آنلاین را انتخاب کنید.
همچنین در بعضی از شهرها هم آموزشگاه‌های گردشگری وجود ندارند و کسانی که نیاز مبرمی به گذراندن کلاس‌های آموزشی گردشگری دارند مجبورند به شهرهای دیگر بروند. اما با وجود دوره‌ مجازی آنلاین گردشگری دیگر نیازی به این کار نیست.

 

آموزش مجازی

 

تعامل‌تان با کلاس‌ها قطع نمی‌شود

یکی از موانع اصلی برای شرکت در دوره‌های مجازی این است که امکان ارتباط با همکلاس‌ها و اساتید کاهش می‌یابد. ارسباران برای گذر از این مشکل راهکاری را برای فراگیران در نظر گرفته است. فراگیران دوره‌ی مجازی می‌توانند با هماهنگی واحد آموزش در کلاس‌هایی که فکر می‌کنند به تعامل بیشتری نیاز دارد، حضوری شرکت کنند. با این راهکار، اگر در جریان آموزش مجازی، درسی را متوجه نشوید یا احساس کردید که بودن در کلاس به یادگیری بهتر کمک‌تان می‌کند در کلاس‌های ارسباران منتظرتان خواهیم بود.

 

بالاترین استانداردها را دریافت می‌کنید

سامانه فراگیران مجازی ارسباران با بالاترین استاردها طراحی و پیاده‌سازی شده است. با کمک این سامانه دریافت فیلم‌های آموزشی با بهترین سرعت و کیفیت میسر شده است و با کمک علامت‌ها و رنگ‌هایی به فراگیران برای استفاده‌ی بهتر از سامانه کمک می‌کند. همچنین امکان شرکت در آزمون‌ها و امکان بارگذاری مطالب از طریق سامانه ایجاد شده تا فراگیران به سادگی و سرعت آموزش‌ها را دریافت کنند. 

 

در حفاظت از سرزمین‌ها نقش دارید

با شرکت در دوره‌های مجازی، شهرها خلوت‌تر می‌شوند، از بار ترافیک کاسته می‌شود و افراد بیشتری می‌توانند دانش و آگاهی‌های لازم را دریافت کنند. با شرکت در دوره‌های مجازی مستقیما در حفاظت از محیط‌زیست و هوای پاک شهرها نقشی موثر خواهید داشت.

 

حضوری یا مجازی؟ مسئله این نیست!

شرکت در دوره‌های آموزش گردشگری نه‌تنها به فرد بلکه به جامعه سود می‌رساند و می‌تواند تاثیری پررنگ، پایدار و مفید داشته باشد. اینکه حضوری آموزش می‌بینید یا مجازی در نهایت به ویژگی‌های شخصیتی، شرایط زندگی و تفکرات‌تان وابسته است اما اینکه تصمیم می‌گیرید آموزش ببینید ارزشمند است و خانواده ارسباران در هر جای این گیتی پهناور که هستید برایتان آرزوی موفقیت دارد.

10:33 , 1397/04/27
10:33 , 2018/07/18



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه