021 88 80 00 55

لغو آزمون مصاحبه کمیسیون فنی، لغو شد!

لغو آزمون مصاحبه کمیسیون فنی، لغو شد!

طبق آخرین خبر، ابلاغیه عدم برگزاری آزمون مصاحبه کمیسیون فنی توسط دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری لغو شد.

قابل توجه فراگیران عزیز ارسبارانی، لازم است تا در خصوص تغییر در ابلاغیه خبر اخیر مربوط به لغو آزمون مصاحبه کمیسیون فنی، مسائلی که از رئیس انجمن موسسات آموزش گردشگری استان تهران پیگیری شده است را شفاف سازی کنیم؛

3 روز پیش خبر لغو آزمون مصاحبه کمیسیون فنی که توسط هیئت مقررات زدایی تصویب شده بود به صورت تلفنی به رئیس انجمن موسسات آموزش گردشگری استان تهران اعلام شد و ایشان نیز این خبر را در گروه انجمن موسسات آموزش گردشگری استان تهران اعلام نمودند. به دلیل اینکه این خبر از طرف دفتر نظارت و بررسی خدمات گردشگری ابلاغ شده بود و ابلاغیه‌های این دفتر به صورت محرمانه می‌باشد، لذا نامه‌ای در این خصوص به انجمن و موسسات ارسال نشده بود.

امروز پس از گذشت 3 روز مجدد تماسی تلفنی‌ با رئیس انجمن موسسات آموزش گردشگری استان تهران گرفته شد که با توجه به فشارهای برخی از اصناف حوزه گردشگری، ابلاغیه 3 روز قبل را لغو اعلام کردند.

بر اساس این ابلاغیه مقرر شد تا فارغ‌اتحصیلانی که خواستار دریافت کارت راهنمای ملی (داخلی - فارسی زبان) هستند، نیاز به حضور در کمیسیون فنی ندارند و این آزمون صرفا برای فارغ اتحصیلان متقاضی دریافت کارت راهنمای بین المللی (زبان‌های غیر فارسی) الزامی است و برگزار می‌شود.

رئیس انجمن موسسات آموزش گردشگری استان تهران خاطر نشان کردند که هر دو ابلاغیه به صورت موثق به ایشان اعلام شده است.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوطه ارسباران نیوز را دنبال کنید.

20:00 , 1403/03/09
20:00 , 2024/05/29



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه