021 88 80 00 55

محرم سلطانی (رئیس هیئت مدیره)

محرم سلطانی (رئیس هیئت مدیره)

آقای سلطانی از فعالان و علاقه‌مندان به طبیعت و کوهنوردی‌ست که تجربه‌های بسیاری در این زمینه دارد. از دغدغه‌های ایشان، گسترش آموزش در راستای بهبود وضعیت معیشتی و فرهنگی کشور است.

محرم سلطانی در سال 1340 در استان البرز(شهرستان طالقان) متولد شد. ایشان فعالیت‌های ورزشی و کوهنوردی خود را از حدود 20 سالگی شروع کرد و تاکنون صعودهای متعددی به قلل مرتفع ایران از جمله دماوند، علم‌کوه، سن‌بران، قاش‌مستان، سبلان، شیرکوه، الوند، پرو و... داشته و همچنان با علاقه فراوان به فعالیت‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی ادامه می‌دهد.

آقای سلطانی همکاری خود را با موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران از سال 1389 شروع کرد اما از نیمه دوم سال 1390، به جمع سهام‌داران و اعضای هیئت‌مدیره موسسه پیوست و فعالیت خود را به صورت جدی‌تر ادامه داد.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آقای سلطانی، گسترش آموزش در راستای بهبود وضعیت معیشتی و فرهنگی کشور است؛ به همین دلیل تلاش کرد تا با برقراری و ارتقاء دوره‌های مختلف آموزشی گردشگری و کوهنوردی در ارسباران، اهدافی چون حفظ عرصه‌های طبیعی کشور و اشتغال‌زایی برای جوامع محلی را پیگیری کند.

آقای سلطانی قبل از شروع همکاری با ارسباران، حدود 37 سال سابقه کار در عرصه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و فرهنگی داشته و هم‌اکنون، علاوه بر همکاری مشتاقانه در حوزه ماموریت‌های سازمانی ارسباران، در زمینه‌های دیگری چون امور داوطلبانه آموزشی و خیریه، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

12:45 , 1403/03/03
12:45 , 2024/05/23



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه