021 88 80 00 55
خانه آموزش آشنایی با نجوم و صور فلکی


آشنایی با نجوم و صور فلکی

رایگان


وضعیت

سفر انجام شده است.
  • کد برنامه: 12206
  • 1 جلسه

نکات مهم در هنگام ثبت نام

روش‌های ثبت‌نام در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی:

1- آسان‌ترین، مدرن‌ترین و البته روش پیشنهادی ما به شما عزیزان برای ثبت‌نام در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ارسباران، ثبت‌نام یا همان خرید الکترونیکی است که با داشتن هر یک از کارت‌های عضو شتاب و البته داشتن رمز دوم، به سادگی امکان‌پذیر است. برای ثبت‌نام در این روش، تنها کافیست برنامه مورد نظر خود را انتخاب و سپس کلمه خرید یا رزرو را انتخاب نمایید. پس از انجام مراحل رزرو شما وارد سیستم بانکی شده و با ارائه مشخصات کارت بانک خود و رمز دوم آن می‌توانید ثبت‌نام‌تان را کامل و شماره پیگیری دریافت نمایید. 

توجه داشته باشید که پیش از ثبت‌نام در یک دوره یا کارگاه آموزشی، قرارداد مربوط به شرکت در آن برنامه را بطور کامل مطالعه و در صورت تأیید اقدام به ثبت‌نام در آن برنامه نمایید.

2- روش دیگر برای ثبت‌نام در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ارسباران، مراجعه به باجه‌های خودپرداز (ATM) و واریز مبلغ ثبت‌نام به:

شماره کارت: 6219867000027900

شماره حساب: 1-2059729-40-809

در بانک سامان به نام مؤسسه آموزشی و گردشگری آوای ارسباران و اعلام 4 رقم آخر شماره کارت به پرسنل واحد فروش از طریق شماره تماس 88800055 (داخلی 1) است.

3- روش سوم جهت ثبت‌نام در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ارسباران، مراجعه به دفتر ارسباران و پرداخت وجه از طریق دستگاه پوز است.

نکته

  • در روش کارت به کارت قبل از واریز وجه باید نسبت به رزرو تلفنی اقدام فرمایید.
  • در صورت انصراف از شرکت در برنامه، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد دریافت خواهد شد.

 

روش دریافت قرارداد و تأییدیه ثبت نام

  • تماس تلفنی با شماره 88800055 جهت دریافت ایمیل (قرارداد توسط شما مطالعه شده و پس از امضاء به دفتر ارسباران ایمیل و یا فکس می‌شود).
  • مراجعه حضوری به دفتر و مطالعه و تأیید قرارداد.

تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه