021 88 80 00 55
خانه آموزش کاربرد فناوری اطلاعات (طبیعت گردی)


کاربرد فناوری اطلاعات (طبیعت گردی) (مجازی آنلاین)

0 تومان


وضعیت

سفر انجام شده است.

سرفصل‌های آموزشی

در این درس با مطالب زیر آشنا می‌شویم:

  • کاربرد فناوری در سفر 
  • نحوه استفاده از سایت‌های مرتبط در زمینه گردشگری
  • گردشگری مجازی
  • نقش فناوری اطلاعات در معرفی مقصد

درباره برنامه

درس آشنایی با کاربرد فناوری اطلاعات از سرفصل های دوره آموزشی راهنمایان طبیعت گردی می‌باشد. 

در این قسمت شما می‌توانید به راحتی به اطلاعات برگزاری این درس در سایر گروه‌های آموزشی موسسه (روزهای زوج، روزهای پنجشنبه و روزهای جمعه) دسترسی داشته باشید و از طریق این صفحه، روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.


توضیحات مهم

متقاضیان محترم توجه داشته باشید:

-در صورتی که تاکنون در دوره آموزشی خود درس مذکور را نگذرانده‌اید، می‌بایست از قسمت ثبت نام و رزرو در قسمت انتهایی همین صفحه، ابتدا روز و ساعت مورد نظر برای شرکت در کلاس را انتخاب نموده و در ادامه از طریق گزینه "رزرو بدون هزینه" اقدام به رزرو نمایید.

-در صورتی که قبلا این درس را اخذ نموده و موفق به کسب نمره قبولی در این درس نشده اید و یا غیبت شما بیش از حد مجاز بوده است و لازم است که درس ذیل را مجددا اخذ نمایید، پیش از رزرو حتما با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل نمایید.

-در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران نیستید اما مایل به گذراندن تکدرس مذکور می‌باشید، می‌توانید از قسمت ثبت نام و رزرو در قسمت انتهایی همین صفحه اقدام به رزرو در روز و ساعت مورد نظر نمایید تا همکاران واحد ثبت نام برای توضیح چگونگی شرکت در کلاس‌ها با شما تماس بگیرند. 

-در صورتی که مایل به شرکت در دوره‌های آموزشی موسسه ارسباران هستید می‌توانید از اینجا اطلاعات دوره‌ها را مشاهده کنید. 


نکات مهم در هنگام ثبت نام

1- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران هستید، تنها لازم است در قسمت انتهای صفحه از طریق گزینه "رزرو بدون هزینه" اقدام نمایید.

2- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران هستید و می‌بایست درس مورد نظر را مجددا بگذرانید، پیش از رزرو حتما با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل نمایید.

3- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران نیستید اما تمایل دارید درس مذکور را به صورت تکدرس بگذرانید، می‌توانید از قسمت ثبت نام و رزرو در انتهای همین صفحه اقدام به رزرو در روز و ساعت مورد نظر نمایید تا همکاران واحد ثبت نام با شما تماس بگیرند.

4- اگر مایل به ثبت نام در دوره آموزشی هستید، می‌توانید از اینجا اقدام کنید. 


تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه