021 88 80 00 55
خانه آموزش تاریخ قبل و بعد از اسلام


تاریخ قبل و بعد از اسلام (مجازی آنلاین)

0 تومان


وضعیت

سفر انجام شده است.

سرفصل‌های آموزشی

در این درس با مطالب زیر آشنا می‌شویم:

  • تعریف مبانی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران در تاریخ
  • تاریخ معاصر ایران و تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی
  • تفاوت‌های فرهنگ قبل و بعد از اسلام

درباره برنامه

درس تاریخ قبل و بعد از اسلام از سرفصل های دوره آموزشی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی می‌باشد. 

در این قسمت شما می‌توانید به راحتی به اطلاعات برگزاری این درس در سایر گروه‌های آموزشی موسسه (روزهای زوج، روزهای پنجشنبه و روزهای جمعه) دسترسی داشته باشید و از طریق این صفحه، روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.


توضیحات مهم

متقاضیان محترم توجه داشته باشید:

-در صورتی که تاکنون در دوره آموزشی خود درس مذکور را نگذرانده‌اید، می‌بایست از قسمت ثبت نام و رزرو در قسمت انتهایی همین صفحه، ابتدا روز و ساعت مورد نظر برای شرکت در کلاس را انتخاب نموده و در ادامه از طریق گزینه "رزرو بدون هزینه" اقدام به رزرو نمایید.

-در صورتی که قبلا این درس را اخذ نموده و موفق به کسب نمره قبولی در این درس نشده اید و یا غیبت شما بیش از حد مجاز بوده است و لازم است که درس ذیل را مجددا اخذ نمایید، پیش از رزرو حتما با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل نمایید.

-در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران نیستید اما مایل به گذراندن تکدرس مذکور می‌باشید، می‌توانید از قسمت ثبت نام و رزرو در قسمت انتهایی همین صفحه اقدام به رزرو در روز و ساعت مورد نظر نمایید تا همکاران واحد ثبت نام برای توضیح چگونگی شرکت در کلاس‌ها با شما تماس بگیرند. 

-در صورتی که مایل به شرکت در دوره‌های آموزشی موسسه ارسباران هستید می‌توانید از اینجا اطلاعات دوره‌ها را مشاهده کنید. 


نکات مهم در هنگام ثبت نام

1- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران هستید، تنها لازم است در قسمت انتهای صفحه از طریق گزینه "رزرو بدون هزینه" اقدام نمایید.

2- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران هستید و می‌بایست درس مورد نظر را مجددا بگذرانید، پیش از رزرو حتما با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل نمایید.

3- در صورتی که فراگیر موسسه ارسباران نیستید اما تمایل دارید درس مذکور را به صورت تکدرس بگذرانید، می‌توانید از قسمت ثبت نام و رزرو در انتهای همین صفحه اقدام به رزرو در روز و ساعت مورد نظر نمایید تا همکاران واحد ثبت نام با شما تماس بگیرند.

4- اگر مایل به ثبت نام در دوره آموزشی هستید، می‌توانید از اینجا اقدام کنید. 


تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه