021 88 80 00 55

عضویت ارسباران در TIES

عضویت ارسباران در TIES

با توجه به دغدغه ارسباران در ابعاد محیط زیستی و گردشگری، این شرکت بر خود لازم دانست که در فضای بین‌المللی فعالیت نماید و به همین منظور، به عضویت TIES درآمد.

جامعه جهانی اکوتوریسم، سازمانی غیر دولتی است که به ترویج طبیعت‌گردی می‌پردازد. از سال 1990 به عنوان پیش‌قدمترین سازمان در ارتقای طبیعت‌گردی، تعریف استانداردها، تربیت نیروی انسانی و منابع آموزشی فعالیت می‌کند. جامعه جهانی اکوتوریسم TIES متشکل از متخصصان و مسافرانی است که در تلاشند تا از گردشگری به عنوان عاملی بادوام برای حفاظت و نگهداری از تنوع زیستی-فرهنگی و توسعه پایدار جوامع استفاده کنند.

TIES متعهد شده با فراهم کردن امکان استفاده از سرویس عضویت، توسعه صنعت و برنامه‌های آموزشی به سازمان‌ها، به جوامع و اشخاص کمک کند و اصول طبیعت‌گردی را ترویج و توسعه بخشد. لذا مسئولیت و دغدغه اصلی این سازمان، ارتقای کیفی محیط‌زیست و جلوگیری از تخریب آن است که این کار را با همکاری سازمان‌های داوطلب انجام می‌دهد.

در حال حاضر بیش از 120 کشور دنیا در TIES عضوهایی دارند. این عضوها ارائه دهنده بخش‌های تخصصی مختلفی هستند که  شامل: مشاوره، پژوهش، متخصصین حفاظت، سازمان‌ها، دولت‌ها، معماران، مجریان تور، مالکین اقامتگاه‌ها، مدیران، کارشناسان عمومی توسعه و طبیعت‌گردان می‌شود.

مأموریت TIES:

  • تشویق: TIES با استفاده از شبکه‌ای جهانی از متخصصان و راهنمایان تجاری، فرصت‌هایی را برای توسعه تخصصی و شبکه‌ای ارزشمند ارائه می‌دهد.
  • قدرتمند ساختن: TIES به عنوان یک منبع علمی، حفاظتی و جهانی در طبیعت‌گردی، ابزارهای کارآمد آموزشی و ظرفیت‌های فرصت‌سازی برای متخصصان این صنعت فراهم می‌کند.
  • الهام بخشیدن: TIES با به‌کارگیری تجربیاتش در توسعه طبیعت‌گردی، به تغییرات مثبت و پایداری در مسیر اصلی صنعت گردشگری کمک می‌کند.

ارسباران، مجری و برگزارکننده‌ی تورهای طبیعت‌گردی و ماجراجویانه، با توجه به دغدغه‌های زیست‌محیطی و هم‌راستا بودن اهدافش با TIES، از سال 2016 با عنوان یک سازمان طبیعت‌گردی، به عضویت این انجمن جهانی درآمده تا ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعت‌گردی کشورمان ایران را به جهانیان معرفی کند و با استفاده از تجربیات و دانش این شبکه‌ی بین‌المللی، به توسعه این ظرفیت‌ها بپردازد.

همچنین ارسباران به عنوان برند آموزش گردشگری کشور، بر خود لازم می‌داند که استانداردهای آموزشی و گردشگری خود را در سطح بین‌المللی ارتقا دهد و با توانمند شدن در این زمینه، فراگیران خود را نیز توانمند کند.

07:00 , 1396/01/24
07:00 , 2017/04/13
پایان پیام


     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه