021 88 80 00 55

آیین نامه شرکت در سفرها و بازدیدهای آموزشی موسسه

آیین نامه شرکت در سفرها و بازدیدهای آموزشی موسسه

هر سفری با رعایت چهارچوب و قواعد خاص خود می‌تواند به بهترین سفر شما تبدیل شود. سفرهای ارسباران نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. قبل از شرکت در هر سفر یا بازدید آموزشی نیاز است که قوانین و آیین‎‌نامه‎ مربوط به آن را مطالعه نمایید.

قوانین و مقررات شرکت در سفر و بازدیدهای آموزشی موسسه:

1- چنانچه سفر یا بازدید به حد نصاب مورد نظر متناسب با ظرفیت آن نرسد، موسسه مجاز به کنسل کردن آن می‌باشد. در صورت کنسلی سفر یا بازدید توسط ارسباران، مبلغ آن به عنوان ارزش حساب فراگیر در نظر گرفته شده که شخص می‌تواند در سفرهای آتی از آن استفاده کند و یا به حساب او عودت داده می‌شود. تاریخ جایگزین سفر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

2- شرط شرکت در سفر و بازدیدهای آموزشی، گذراندن سرفصل تئوری آن در دوره با رعایت حد نصاب غیبت خواهد بود. در صورت ثبت نام و نداشتن شرط مذکور، از سفر یا بازدید حذف شده و هزینه آن به عنوان ارزش حساب فراگیر در نظر گرفته شده و یا به حساب ایشان عودت داده می‌شود.

3- برنامه‌ریزی برای سفر و بازدیدهای آموزشی متناسب با ظرفیت کلاس تئوری و شرایط منطقه مورد بازدید، بعد از کلاس با هماهنگی با استاد درس انجام می‌پذیرد. در صورت عدم شرکت در آن، فراگیر باید تا برگزاری سفر یا بازدید بعدی، آن هم به شرط وجود ظرفیت منتظر بماند.

نکته1: از آنجا که تمامی سفرها و بازدیدهای آموزشی سرفصل تئوری داشته و این بخش به عنوان واحد عملی آن سرفصل برگزار می‌شود و تاکید بر آموزه‌های کلاسی دارد، فراگیران ارسباران فقط با شروط ذکر شده اجازه شرکت در آن را خواهند داشت.

نکته2: فراگیران دوره‌های آموزشی تنها مجاز به شرکت در سفر و بازدید همراه با همان استادی هستند که کلاس تئوری خود را با ایشان گذرانده‌اند.

4- همراه داشتن کارت شناسایی عکس‌دار در تمامی سفرها و بازدیدهای آموزشی الزامی است. در غیر این صورت از حضور فراگیر در برنامه جلوگیری به عمل خواهد آمد. 

5-در صورت برگزاری همزمان سفر و بازدید آموزشی با کلاس تئوری، فراگیر می‌تواند تنها در یکی از آنها (کلاس یا سفر و بازدید) شرکت نماید؛ مگر به شرط داشتن حق غیبت در کلاس که در این صورت فراگیر می‌تواند با رعایت حد مجاز غیبت، در سفر و یا بازدید حضور پیدا کند.

6- هرگونه درخواست در مورد هماهنگی‌های سفر مانند تغییر در محل شروع یا اتمام سفر، می‌بایست با لیدر (راهنما)ی برنامه هماهنگ شود.

7- در صورت وقوع هر گونه پیشامد غیرمنتظره که از کنترل موسسه خارج باشد و سبب ابطال یا تغییر برنامه سفر یا بازدید شود، مسئولیتی متوجه ارسباران نخواهد بود. به طور مثال تغییرات ناگهانی شرایط آب و هوایی که شرایط آموزش در محل را با مشکل مواجه می‌کند، شیوع بیماری‌های خاص و... 

8- به محل حرکت و ساعت حضور توجه کافی داشته باشید. در صورت عدم حضور در ساعت مقرر، لیدر وظیفه‌ای در قبال پذیرش شما در طول سفر نداشته و موسسه نیز هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

9- با توجه به ماهیت سفرهای آموزشی و در نظر گرفتن بحث آموزش با توجه به شرایط سفر باید در نظر داشت در طول سفر امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم یا زیاد شدن طول راه‌ها (با وسیله نقلیه یا در پیاده‌روی) وجود دارد.

10- برنامه کلی و تجهیزات مورد نیاز سفر بر روی سایت ارسباران در صفحه مربوط به همان سفر یا بازدید قابل مشاهده خواهد بود. همچنین تمامی وعده‌های غذایی قابل ارائه در طول سفر نیز در جزییات برنامه سایت آمده است و هرگونه هزینه خارج از برنامه سفر بر عهده فراگیر می‌باشد. لذا حتما روز قبل از سفر یا بازدید، برای اطمینان، این موارد را بررسی نمایید. مسئولیت همراه نداشتن تجهیزات مورد نیاز در سفر، بر عهده فراگیر می‌باشد.

11- در صورت بروز هرگونه حادثه که منجر به خسارت جسمانی در طول سفر گردد، فراگیر خود موظف به پرداخت هزینه‌های امداد و نجات و درمان می‌باشد. بدیهی است شخص پس از طی مراحل قانونی و پزشکی با ارائه مدارک لازم به موسسه، طبق تعرفه‌های بیمه اقدام به دریافت خسارت نماید.

12- در سفرهای آموزشی، فقط فراگیران موسسه مجاز به شرکت می‌باشند و امکان آوردن همراه وجود ندارد.

13- فراگیران ملزم به رعایت کدهای اخلاقی در سفر و بازدیدهای آموزشی می‌باشند. به عنوان مثال: پوشیدن لباس استتار در سفر پرندگان، استفاده نکردن از عطر و ادکلن در سفر پستانداران، و.... در غیر این صورت از حضور فراگیر در برنامه آموزشی، ممانعت خواهد شد.

14- فراگیر حداکثر تا 4 روز قبل از اجرای سفر یا بازدید اجازه خواهد داشت فراگیر دیگری را به عنوان جایگزین خود برای سفر یا بازدیدهای آموزشی اعلام نماید.

 

شرایط کنسلی سفر یا بازدیدهای آموزشی به شرح زیر می باشد:

جدول جریمه کنسلی سفرها و بازدیدهای آموزشی

ردیف

زمان قبل از اجرای سفر

 

بازدیدهای آموزشی

 

سفرهای آموزشی

1

14 تا 9 روز قبل از برنامه

0%

0%

2

8 تا 5 روز قبل از برنامه

70%

80%

3

4 روز تا زمان اجرا

100%

100%

 

جریمه کنسلی از قیمت نهایی شامل هر فرد ثبت نام شده محاسبه و کسر می‌گردد. 

08:00 , 1399/11/01
08:00 , 2021/01/20
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
ناشناس
1401/04/21 11:27
بازدید با سفر چه فرقی داره؟ حضور در این برنامه ها اجباریه؟
پاسخ دهید...
ارسباران
1401/04/28 12:20
دوست عزیز سلام.
سفرهای آموزشی، تابع قوانین و شرایط اجرای تورهای نیم یا یک روزه اجرا می‌شوند، در حالیکه بازدیدها از این قاعده تبعیت نمی‌کند.
در صورتی که فراگیر دوره‌های آموزشی راهنمای تور باشید، بله الزامیست
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه