021 88 80 00 55

آزمون جامع گردشگری و برنامه کلاسی ارسباران

آزمون جامع گردشگری و برنامه کلاسی ارسباران

پیرو همزمانی آزمون جامع گردشگری با دوره‌های آموزشی در روز جمعه 16 دی 1401، موسسه ارسباران این تاریخ تعطیل بوده و کلاسی برگزار نخواهد شد.

فراگیران و همراهان عزیز ارسبارانی، پیرو برگزاری آزمون جامع گردشگری دوره‌های راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و دوره مدیریت فنی (بند ب) و با در نظر گرفتن این مهم که بسیاری از فراگیران موسسه در آزمون مذکور شرکت خواهند کرد، موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران در روز 16 دی 1401 تعطیل خواهد بود و هیچ یک از کلاس‌های این روز (دوره‌های حضوری یا دوره‌های مجازی) برگزار نخواهند شد.

به رسم هر سال، امسال نیز پرسنل موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران در روز برگزای آزمون جامع گردشگری ویژه دوره‌های آموزشی راهنمای تور و مدیر فنی، همراه و در کنار شما فراگیران ارسبارانی و روبروی درب ورودی حوزه برگزاری آزمون حضور خواهند داشت. باشد که شاهد موفقیت و کامیابی شما عزیزان در آزمون پیش رو باشیم.

پیرامون آزمون جامع پیش رو؛

  • زمان و مکان برگزاری آزمون بر روی کارت وورد به جلسه درج شده است. حداقل 30 دقیقه زودتر از زمان شروع آزمون در محل حضور پیدا کنید.
  • همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای شرکت در آزمون الزامی می‌باشد. بدیهی است از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه را به همراه نداشته باشند، جلوگیری به عمل آمده و این دسته از فراگیران امکان شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
  • حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی در محل برگزاری آزمون الزامی می‌باشد.
  • از آوردن وسایل اضافه خودداری کنید و تنها موارد لازم (مداد نرم، پاک‌کن، تراش، کارت شناسایی، ماسک و لوازم ضدعفونی) را همراه خود بیاورید. بابت همراه داشتن وسایل اضافه نگران نباشید، می‌توانید وسایل خود را به بخش امانات حوزه آزمون تحویل دهید.
  • با آرامش کامل وارد جلسه شوید. داشتن ذهن آرام و به دور از استرس، به شما کمک می‌کند مطالب آموزشی آموخته شده را به راحتی و بدون مشکل به خاطر آورید، حال اینکه اضطراب و نگرانی سبب می‌شود توانایی تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری شما کمتر شود.
  • هر یک از دروس آزمون جامع شامل 20 سوال تستی می‌باشند. با در نظر گرفتن زمان آزمون، به خاطر داشته باشید در صورتی که پاسخ سوالی را نمی‌دانستید، از آن سوال عبور کرده و به سراغ سوالات بعدی بروید و در انتها مجدد به آن سوال بازگردید.
  • با توجه به اینکه آزمون نمره منفی ندارد، بهتر است به تمامی سوالات پاسخ دهید؛ حتی برای سوالاتی که از پاسخ آنها مطمئن نیستید نیز پاسخی که با توجه به دانسته‌های خود فکر می‌کنید صحیح است را انتخاب کنید.

امید موفقیت و پیروزی برای شما عزیزان.

08:00 , 1401/10/12
08:00 , 2023/01/02



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه