021 88 80 00 55

سپهر سلطانی (عضو هیئت مدیره - مدیر عامل)

سپهر سلطانی (عضو هیئت مدیره - مدیر عامل)

سپهر سلطانی از آذر ماه سال 1393 عضوی از خانواده ارسباران بوده و با عناوین گوناگونی این خانواده را در راه توسعه و پیشرفت، همراهی کرده است و اکنون به عنوان مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت‌مدیره موسسه آموزشی گردشگری ارسباران، در این مجموعه مشغول به کار است.

سپهر سلطانی فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ‌التحصیل دوره مدیریت کسب و کار گردشگری (MBA گردشگری) از موسسه عالی آزاد بهار می‌باشد.

سپهر از کودکی به همراه پدر با طبیعت و عناصر طبیعی آشنا شد، با پدرش کوهنوردی و طبیعت‌گردی را شروع کرد و از سال 1380 به طور جدی فعالیت در این زمینه را گسترش داد و علاوه بر شرکت در برنامه‌های طبیعت گردی و ایرانگردی، به قلل مرتفع ایران همچون: دماوند، علم‌کوه، سبلان، مرجی‌کش، هزار، سیالان، سن‌بران، شیرکوه، توچال و... صعود کرد و در همین راستا مدارک تکمیلی خود را در دوره‌های مرتبط از جمله: کوهپیمایی، پزشکی کوهستان، سنگ‌نوردی، اسکی کوهستان، غریق‌نجاتی درجه 2 استخر، غریق‌نجاتی درجه 3 آب‌های آزاد، دوره غواصی تا سطح امداد و نجات غواصی (rescue diver)، دوره‌های یوگا و دوره راهنمای تور طبیعت گردی را با موفقیت گذراند.

پس از گذراندن دوره راهنمای تور طبیعت‌گردی و آشنایی با اصول طبیعتگردی، به عنوان راهنمای تورهای طبیعتگردی، ایرانگردی و جهانگردی و ماجراجویانه فعالیتش را شروع کرده و تاکنون ادامه داده است.

سپهر همچنین در رشته‌های ورزشی متعددی همچون شنا، اسکی، تنیس و بسکتبال در چندین مسابقه استانی و کشوری شرکت و دارای مقام‌هایی در هر کدام از این رشته‌ها می‌باشد.

از علایق سپهر می‌توان به شنا، انجام ورزش‌های هیجانی، یوگا، سفرهای کم‌شتاب، تجربه زندگی با مردمان محلی و به سبک زندگی سنتی و همچنین موسیقی عمیق اشاره کرد.

سپهر سلطانی از سال 1393 همکاری خود را با موسسه ارسباران شروع کرد و در سمت‌های کارشناس تولید محتوا (به مدت 1 سال)، مدیر فروش (به مدت 3 سال) و مدیر طرح و برنامه (به مدت 1 سال) فعالیت کرده است. سپهر از مرداد سال 1398 به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران سعی در پیشرفت کیفیت دوره‌های آموزشی و پیشرفت هر چه بیشتر آموزش صنعت گردشگری دارد.

مهم‌ترین دغدغه سپهر سلطانی افزایش سطح آگاهی افراد در صنعت گردشگری‌ست، زیرا این راه را یکی از اساسی‌ترین راه‌های اصولی کردن صنعت گردشگری می‌داند و راه حفاظت از میراث ملموس و ناملموس این سرزمین را جز آموزش گردشگری نمی‌داند. 

13:00 , 1403/03/05
13:00 , 2024/05/25
user  الهام رشید گلهین
pen  کارشناس تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه