021 88 80 00 55

گزارش عملکرد
قطره‌ای از دریای بیکران مهر و دوستی

گزارش عملکرد

قطره‌ای از دریای بیکران مهر و دوستی

همانطور که پیش‌تر طی خبری رسمی از طریق سایت و صفحات مجازی موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران اعلام شد، در پی شیوع بیماری خطرناک و مسری کرونا به طور وسیع در کشور و مواجه شدن کادر محترم درمان با کمبود وسایل بهداشتی و درمانی، ارسباران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایتی خود، بر آن شد که بار دیگر به همراهی با انجمن همیاران امدادرسان بشتابد و با در نظر گرفتن بخشی از درآمد خود و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز کادر درمان که در این شرایط بحرانی بیشتر از سایر افراد در معرض خطر می‌باشند، به تلاش برای تسریع روند مقابله با این بحران کمک کند و بدین طریق جان هر تعداد هم‌وطن که می‌توان را از در خطر قرار گرفتن بیشتر، مصون دارد و امروز خدا را شاکریم که با این اقدام انجمن همیاران امدادرسان و کمک و همراهی شما عزیزان، این نیک میسر گشته و این بار نیز ارسباران حتی اگر اندک، توانسته این مسئولیت اجتماعی خود را همچون مسئولیت‌های دیگر خود به خوبی انجام دهد.

با توجه به اینکه ارسباران، امروز بار دیگر با یاری خداوند مهربان و شما عزیزان، موفق به همراهی انجمن همیاران امدادرسان شده است و یکی دیگر از مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های حمایتی خود را به خوبی انجام داده است، لازم می‌داند علاوه بر شکر خدای بزرگ و قدردانی از همراهی پر مهر و صمیمانه شما، برای شفاف‌سازی امور و ایجاد دلگرمی متقابل برای شما عزیران که ما را در این راه صادقانه و مهربانانه همراهی کرده‌اید، گزارشی از این اقدام به تحریر درآورد تا به پاس قدردانی از این همراهی، از روند کار انجام شده مطلع شوید. امید است که این گزارش باعث دلگرمی و خوشحالی شما گردد.

در تاریخ 27 اسفند سال 1398، با توجه به پیشرفت سریع بیماری کرونا و مواجهه ناگهانی کادر درمان با کمبود ملزومات بهداشتی و پزشکی، ارسباران با صدور خبری مبنی بر تصمیم برای جمع‌آوری هزینه به جهت تامین موارد مورد نیاز بیمارستان‌ها، از همراهان عزیز و همیشگی خود برای یاری‌رسانی در این امر دعوت کرد تا برای خرید محصولات مورد نیاز کادر درمان، که طی هماهنگی‌های پیشین انجمن همیاران امدادرسان با کادر اجرایی و درمانی بیمارستان امام خمینی از آن‌ها مطلع شده بودند، بار دیگر برای کمک به همنوعان خود قدمی بردارند.

پس از انتشار این خبر از طریق سایت و صفحات مجازی، عزیزان همراه، ما را مانند همیشه یاری کردند و با واریز کمک‌های نقدی به قدر توان خود،  حمایت و همراهی خود را به ما نشان دادند، که این امر بسیار دلگرم‌کننده و مایه مسرت بود. این مبالغ در کنار مبلغی که انجمن همیاران امدادرسان و ارسبارن برای انجام این مسئولیت اجتماعی در نظر گرفته بودند، به خرید کالاهای مورد نیاز کادر درمان اختصاص یافت و گزارش ریز مبلغ جمع‌آوری شده و خرید انجام شده با این مبلغ، به شرح زیر است:

مجموع مبالغ دریافتی از تاریخ 98/12/27 لغایت 99/01/13 مبلغ 14920000 تومان (چهارده میلیون و نهصد و بیست هزار تومان) بود که توسط 49 نفر جمع‌آوری شد.

که مبلغ 12600000 تومان (دوازده میلیون و ششصد هزارتومان) آن به خرید 600 عدد لباس گان پزشکی لمینت‌دار اختصاص یافت و تقدیم کادر درمان بیمارستان امام خمینی تهران شد.

و در تاریخ 99/01/09 مبلغ 2375000 تومان (دو میلیون و سیصدو هفتاد و پنج هزار تومان) آن به جهت تهیه 550 عدد ماسک پرستار مورد استفاده قرار گرفت.

پیش از این نیز ارسباران در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و حمایتی خود، با انجمن همیاران امدادرسان که در جهت بورسیه فرزندان بازمانده از تحصیل و همچنین امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی فعالیت می‌کنند، همراه شده بود و امید است با یاری خداوند و مهر همراهان همیشگی، توجه به این مسئولیت‌های اجتماعی و حمایتی ادامه پیدا کند و با حضور و حمایت افراد مختلف اقداماتی از این قبیل در بخش‌های گوناگون جاری بمانند و با عنایت و همراهی شما خوبان، فعالیت‌های اجتماعی بیشتری توسط خانواده بزرگ ارسباران صورت پذیرد.

ارسباران علاوه بر تاکید دوباره برای خود‌مراقبتی و لزوم این امر برای جلوگیری هر چه بیشتر از انتقال و ادامه بیماری کرونا، متذکر می‌شود که این بحران هنوز در جریان است و کادر درمان همچنان نیازمند کمک‌ها و همراهی ما هستند که با انجام خود‌مراقبتی بیشتر، این همراهی چندین برابر سودمندتر و مفیدتر واقع خواهد شد. امید است با رعایت نکات ایمنی از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم و روال زندگی را هرچه زودتر به روال عادی و طبیعی آن بازگردانیم.

با تشکر از همراهی صمیمانه شما، خانواده بزرگ ارسباران

08:00 , 1399/01/18
08:00 , 2020/04/06
user  الهام رشید گلهین
pen  کارشناس تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه