021 88 80 00 55

نکاتی در مورد بازدیدها و سفرهای آموزشی با توجه به محدودیت‌های کرونایی

نکاتی در مورد بازدیدها و سفرهای آموزشی با توجه به محدودیت‌های کرونایی

در حال حاضر تمامی فعالیت‌های زندگی انسان تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته و دچار تغییراتی شده است. بازدید و سفرهای آموزشی موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران نیز از این قاعده مستثنی نیست و روند برگزاری به شکل جدیدی انجام می شود.

شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا باعث شد سبک و شیوه زندگی افراد تغییر کند و روال‌های جدید جایگزین قبلی شوند.

در سال جاری و با شرایط موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری بازدید و سفرهای آموزشی وجود نداشت و در نتیجه باعث شد این بخش از دوره‌های آموزشی، اجرا نشده باقی بماند. به مرور و با بهبود شرایط موجود و رفع ممنوعیت در خصوص اجرای سفر و بازدیدها، مجددا شرایط برای برگزاری برنامه‌های عملی مهیا شد اما محدودیت‌های موجود در شیوه برگزاری سفر و بازدیدها تاثیر گذاشته و روند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها را تغییر داده است.

از فراگیران عزیز ارسبارانی خواستاریم در صورتی که در حال حاضر اضطراری برای شرکت در سفر و بازدیدهای آموزشی ندارند و هنوز تا پایان دوره آموزشی خود فرصت دارند، حضور در برنامه‌های آموزشی عملی را به بعد از عادی شدن شرایط موجود موکول نمایند. 

تغییراتی که در برگزاری بازدید و سفرها ایجاد شده، به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از ماسک در تمامی سفرها و بازدیدها الزامی است.
  • در صورت مشاهده علائم بیماری در فرد، از حضور ایشان در برنامه جلوگیری به عمل می‌آید.
  • به دلیل وجود بیماری کرونا، لازم است هر فراگیر تجهیزات فردی مورد نیاز در سفر و بازدید را به همراه داشته باشد.
  • تمامی سفر و بازدیدهای آموزشی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود شرکت کننده‌ها برگزار می‌شوند.
  • در صورت اعلام محدودیت‌های حضور در مقصد، ممنوعیت برگزاری سفرها، ممنوعیت تردد و یا قرمز بودن وضعیت شهرهای محل برگزاری سفر یا بازدید، برنامه سفر یا بازدید کنسل شده و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.
  • با توجه به این مساله که بازدید و سفرها مدت نسبتا طولانی برگزار نشده است، اولویت شرکت در برنامه‌ها با فراگیرانی است که دوره تئوری خود را زودتر گذرانده‌اند. اولویت هر سفر و بازدید در صفحه ثبت‌نام سفر مشخص شده و تنها فراگیران مذکور، امکان ثبت نام و شرکت را خواهند داشت.
  • در صورتی که فراگیران در سفر و بازدیدهای قبلی ثبت نام کرده اما موفق به شرکت نشده‌اند و هزینه به عنوان ارزش حساب آنها لحاظ شده، برای ثبت نام سفر و بازدیدهای جدید لازم است به مسئول سفرهای آموزشی موسسه (خانم جلیلیان-داخلی 101) اطلاع دهند.
  • در سفرهای آموزشی که با ماشین شخصی برگزار می‌شود، شروع برنامه از محل اجرا می‌باشد. لذا نحوه رفت و آمد فراگیر بر عهده ایشان خواهد بود. برای تسهیل این موضوع، موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران تمام تلاش خود را می‌کند تا برنامه‌ها به صورت درون شهری و قابل دسترس برای تمام فراگیران برگزار شود.
  • با توجه به شرایط مناطق مورد بازدید، ممکن است سفر مربوطه با تاخیر نسبت به سایر سفرها برگزار شود. برای مثال سفر آموزشی پستانداران در فصل زادآوری حیات وحش برگزار نمی‌شود و تاریخ این سفر به بعد از این بازه موکول خواهد شد.
  • بازدید آموزشی آشنایی با گیاهان در زمستان به صورت بازدید و شناسایی گیاهان زمستانی و همیشه سبز و همچنین آشنایی با بذرها انجام می‌شود.

 

تلاش موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران بر این است تا بتوانیم تاخیرات وارده به برنامه‌های آموزشی موسسه که خارج از کنترل ما و به دلیل شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاده است را مدیریت کنیم تا هزینه‌های وارد شده بر فراگیران عزیز‌مان کاهش یابد. تغییر روال‌ها و برنامه‌ریزی جدید به دلیل شرایط موجود بوده و امید است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم بتوانیم به سلامت از این شرایط گذر کنیم و بتوانیم بدون دغدغه خاطر و با خیال آسوده در کنار هم سفر کنیم.

10:00 , 1400/01/26
10:00 , 2021/04/15
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه