021 88 80 00 55

اطلاعیه ثبت نام آزمون جامع مرداد 1400

اطلاعیه ثبت نام آزمون جامع مرداد 1400

پیرو پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزش گردشگری، تاریخ آزمون جامع نیمه اول سال 1400 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد.

قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و دوره مدیریت فنی بند ب، طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه مدت گردشگری روز جمعه مورخ 15 مرداد 1400 از ساعت 8:30 الی 17:20  برگزار خواهد شد.

فراگیران عزیز می‌توانند از روز شنبه 1400/04/12 لغایت ساعت 23:59 روز دوشنبه 1400/04/21 از طریق ورود به سامانه جامع آموزش به نشانی www.edutourism.mcth.ir اقدام به ثبت درخواست جهت شرکت در آزمون نمایند.

نکات زیر، راهنمای شما در مسیر ثبت نام آزمون خواهد بود:

  • فراگیران دوره‌های گذشته، جهت ورود به سامانه با کلمه و رمز عبوری که ایجاد کرده بودند، می‌توانند وارد شوند. در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی سایت www.edutourism.mcth.ir تماس حاصل نمایید. 
  • فراگیران جدید که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند، برای ورود به سامانه، لازم است از قسمت "ثبت نام در سامانه" اقدام نمایند. در این مرحله لازم است تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگذاری نمایند. فراگیران توجه داشته باشند بارگذاری مدرک تحصیلی برای دریافت تاییدیه جهت شرکت در آزمون الزامی است.
  • در قسمت ثبت نام فراگیران در سامانه آزمون، طبق تعریف سامانه، فراگیران دوره‌های حضوری و مجازی باید گزینه فراگیر "حضوری" و فراگیران رشته‌های مرتبط، گزینه "غیرحضوری" را انتخاب نمایند.
  • ثبت نام در سامانه، به منزله شرکت در آزمون نخواهد بود و پس از این مرحله، لازم است فراگیران درخواست خود را از قسمت "درخواست شرکت در آزمون" ثبت نمایند.
  • هزینه آزمون جامع مبلغ 120.000 تومان می‌باشد. پس از تکمیل نمودن مراحل ثبت نام و تایید فراگیران، در مرحله آخر پرداخت هزینه در سامانه جامع آموزش امکان‌پذیر می‌باشد. در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون، فرآیند ثبت نام در آزمون جامع تکمیل نخواهد شد.
  • تایید نهایی فراگیران در مرحله اول توسط موسسه (پس از تکمیل مدارک آموزشی بارگذاری شده در سامانه) و در مرحله دوم توسط اداره کل میراث استان تهران صورت خواهد گرفت. در صورت وجود نقص در سامانه، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. لذا لازم است شماره تماس خود را به صورت صحیح در سامانه وارد نمایید.
  • جهت سهولت در انجام مراحل ثبت‌نام و جلوگیری از ایجاد اختلال در سامانه، بهتر است متقاضیان شرکت در آزمون ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.
  • شایان ذکر است کلیه فراگیرانی که قبلا در آزمون جامع شرکت نموده‌اند، طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فقط می‌توانند 3 دوره متوالی در آزمون شرکت نمایند.
  • قانون تک ماده در این آزمون وجود ندارد. این قانون برای فراگیرانی که تا‌کنون آزمون جامع شرکت نکرده‌اند و همچنین فراگیرانی که اولین آزمون جامع خود را پیش‌تر انجام داده‌ اما موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند و در آزمون‌های جامع بعدی باید شرکت کنند نیز صادق است.
  • برای فراگیران تمام دوره‌ها، حداقل نمره قبولی در هر درس 10 و برای فراگیران رشته‌های مرتبط (غیرحضوری)، حداقل نمره قبولی در تمام دروس بالای 12 می‌باشد.
  • فراگیران شرکت کننده از سایر استان‌ها تا تاریخ 1400/04/27 فرصت دارند محل مورد نظر خود برای شرکت در آزمون را به خانم جلیلیان (داخلی 101) اطلاع دهند تا در خصوص محل برگزاری آزمون برای آنها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
12:00 , 1400/04/09
12:00 , 2021/06/30
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه