021 88 80 00 55

اطلاعیه تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون جامع مرداد 1400

اطلاعیه تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون جامع مرداد 1400

با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت فراگیران در روز برگزاری آزمون جامع لازم است فراگیران پیش از حضور در حوزه آزمون، نسبت به ثبت نام در سامانه سلامت اقدام نمایند.

قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی بند (ب) که در آزمون جامع مرداد 1400 ثبت نام نموده‌اند، به اطلاع می‌رساند به منظور شرکت در آزمون جامع، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم است فراگیران با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و با کلیک بر روی گزینه "سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا" در پایین صفحه سمت راست، نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری در سامانه اقدام نمایند. در این فرم لازم است افراد اطلاعات شخصی و وضعیت سلامت خود را وارد کنند. (تکمیل این فرم کمتر از 2 دقیقه زمان لازم خواهد داشت.)

پس از تکمیل فرم خود ارزیابی، باید پرینت فرم تکمیل شده را از سامانه دریافت کنید. لازم به ذکر است به همراه داشتن برگه پرینت شده فرم مزبور در روز آزمون الزامی می‌باشد. در غیر این صورت امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

 

نکات تکمیلی در خصوص شرکت در آزمون جامع گردشگری: 

  • شما می‌توانید کارت ورود به جلسه خود را از روز دوشنبه 11 مرداد 1400، از طریق سامانه edutourism.mcth.ir دریافت نمایید. محل حوزه آزمون جامع نیز برای هر شخص، بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.
  • در روز برگزاری آزمون جامع، حداقل 30 دقیقه قبل از زمان شروع آزمون خود در محل حضور داشته باشید.
  • جهت شرکت در آزمون جامع، حتما کارت ملی (کارت شناسایی عکس دار) همراه داشته باشید. در غیر این صورت امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهید داشت.
  • جهت پر کردن پاسخنامه آزمون جامع، حتما مداد و پاک کن همراه خود داشته باشید.

 

پیروز و موفق باشید. 

15:30 , 1400/05/10
15:30 , 2021/08/01
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه