021 88 80 00 55

امکان ویژه شاغل شدن برای راهنمایان ارسبارانی

امکان ویژه شاغل شدن برای راهنمایان ارسبارانی

با تلاش تیم ارسباران موفق شدیم به منظور شاغل شدن فراگیران ارسبارانی در حوزه تخصصی خود، خدمات ویژه‌ای از مجموعه هیچ هاپ دریافت کنیم

فراگیران عزیز دور‌ه‌های راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و همچنین دوره‌های راهنمای تخصصی، فرصتی فراهم شده تا راهنمایان دوره‌های آموزشی موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران عضویت ویژه‌ای در هیچ‌هاپ داشته باشند.

اما هیچ‌هاپ چیست؟ هیچ‌هاپ، شبکه‌ هوشمند گردشگری است که شما می‌توانید به عنوان گردشگر، راهنمای گردشگری یا ارائه دهنده خدمات با سایر افراد در سفر در ارتباط باشید.

"اگر گردشگر هستید و دوست دارید با یک راهنمای حرفه‌ای سفر کنید: هیچ‌هاپ، راه حل مناسبی‌ست. با استفاده از هیچ‌هاپ می‌توانید به راحتی در شهر مقصد، تور یا تجربه‌های مخصوص همان منطقه را به صورت آنلاین سفارش بدهید و در کنار یک راهنمای حرفه‌ای، تجربه‌‌های ناب کسب کنید. اگر راهنمای گردشگری هستید یا خدمات سفر ارائه می‌دهید، در این سیستم می‌توانید کمک کنید گردشگرها بهترین و خاص‌ترین تجربه‌های سفر را به دست آورند."

با رایزنی‌های انجام شده توسط موسسه ارسباران و باشگاه ارسبارانی‌ها، هیچ‌هاپ درخواست‌های ورودی مربوط به تورها و برنامه‌های گشت را ابتدا برای فراگیران ارسبارانی عضو اپلیکیشن ارسال می‌کند و بعد از گذشت یک ساعت در صورت پذیرفته نشدن درخواست، به سایر افراد ارسال خواهد شد. در حقیقت اولویت انتخاب با راهنمایان گردشگری موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران خواهد بود.

جهت عضویت در مجموعه هیچ هاپ با شرایط استثنایی فوق می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید: yun.ir/485j2a

با ما در گردشگری شاغل شوید و بهترین‌ها را تجربه کنید.

 

09:00 , 1400/09/15
09:00 , 2021/12/06
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه