021 88 80 00 55

نحوه ثبت نام و شرکت در بازدید و سفرهای آموزشی تا پایان سال 1400

نحوه ثبت نام و شرکت در بازدید و سفرهای آموزشی تا پایان سال 1400

به منظور تسهیل و تسریع برگزاری سفر و بازدیدهای آموزشی برای فراگیران دوره‌‌های راهنمای طبیعت‌گردی و راهنمای ایرانگردی و جهانگردی، موسسه ارسباران در شیوه برگزاری سفر و بازدیدها تغییراتی ایجاد کرده است.

قابل توجه فراگیران عزیز دوره راهنمای طبیعت‌گردی و راهنمای ایرانگردی و جهانگردی، با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده توسط ستاد ملی کرونا، مدتی امکان برگزاری بازدید و سفرهای آموزشی برای فراگیران عزیز وجود نداشت و موسسه ارسباران نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود و به جهت نگرانی بابت سلامت اساتید و فراگیران عزیز، در شرایط بحران بیماری کرونا بازدید و سفرهای کمتر با شرایط ویژه و با تعداد محدود برگزار نموده است. لذا تعداد زیادی از فراگیران علی رغم گذراندن تئوری دوره خود موفق به شرکت در دوره‌های عملی مربوطه نشده‌اند و همچنان در انتظار برگزاری سفر و بازدیدهای آموزشی ویژه دوره خود هستند.

با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت شیوع بیماری کرونا نسبت به قبل کمتر شده و به سبب واکسیناسیون عمومی شرایط موجود بهبود پیدا کرده است، برآنیم تا با سرعت بیشتر و با تعدد برگزاری برنامه‌های عملی بتوانیم این فشردگی که به سبب تعطیلی و تعویق سفرها به وجود آمده است را جبران کنیم. لذا تصمیم به تغییر روند شرکت در سفر و بازدیدهای آموزشی گرفتیم و قصد داریم برای تمام فراگیرانی که مایل هستند تا پایان سال 1400 برنامه‌های عملی دوره خود را پشت سر بگذارند، بازدیدها و سفرهای آموزشی باقی مانده را برگزار کنیم.

 

در این راستا نحوه ثبت نام و شرکت در بازدید و سفرهای آموزشی بدین ترتیب خواهد بود؛

بازدید و سفرهای آموزشی مشخص شده تا پایان سال 1400 مطابق تقویم زیر بر روی سایت موسسه و در قسمت سفرهای آموزشی قرار گرفته است. شما می‌توانید به مراجعه به این قسمت سایت، اطلاعات بازدید و سفرهای دوره خود را به طور کامل مشاهده کنید.

به منظور شرکت در بازدید و سفرهای آموزشی فوق شما می‌توانید به شیوه زیر اقدام نمایید: 

1- پس از انتخاب بازدید مورد نظر می‌توانید از طریق قسمت "ثبت نام/ رزرو/ خرید" در سایت، بازدید یا سفر مورد نظر خود را رزرو کنید. برای این منظور در قسمت فرم ثبت نام لازم است گزینه "رزرو بدون هزینه" را انتخاب نمایید و سپس سایر اطلاعات مورد نیاز در فرم را تکمیل نمایید.

2- پس از وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام، از طریق ثبت و تایید اطلاعات خود، به مرحله بعدی ثبت نام هدایت شده و سپس می‌توانید رزرو خود را نهایی کنید.

3- پس از رزرو برنامه مورد نظر و بررسی توسط موسسه، تایید یا عدم تایید ثبت نام شما برای شرکت در سفر و بازدید رزرو شده توسط مسئول سفر به شما اطلاع داده خواهد شد.

نکته: اقدام به رزرو در بازدید یا سفر به منزله حضور قطعی شما در برنامه نخواهد بود. اطلاعات شما پس از رزرو توسط مسئول سفرهای آموزشی موسسه بررسی شده و با در نظر گرفتن سابقه آموزشی، تعداد بازدید و سفرهای باقی مانده دوره و اولویت حضور در بازدید و سفرها، حضور شما در برنامه رزرو شده تایید یا رد خواهد شد. 

4- چنانچه تعداد رزروی‌های بازدید یا سفر بیش از ظرفیت تعریف شده باشد، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا برای تمامی افراد باقی مانده زمان دیگری برای بازدید یا سفر آموزشی هماهنگ نموده و به این دسته از افراد اعلام نماییم.

نکته: روال ثبت نام سفر و بازدیدهای آموزشی به این دلیل چنین تغییر نموده که بتوانیم آمار دقیقی از فراگیرانی که مایل به شرکت در سفر و بازدیدهای آموزشی دوره هستند بدست بیاوریم تا قادر باشیم به صورت دقیق و بهینه برای این عزیزان برنامه‌ریزی کنیم، زیرا برخی از فراگیران در طی دو سال گذشته با وجود اینکه دوره ‌آموزشی خود را به طور کامل پشت سر گذاشته‌ بودند، در زمان تعیین شده در سفر و بازدیدهای آموزشی دوره خود شرکت نکرده و به دلیل احتساب آنها در برنامه‌ها، عاملی بر کنسل شدن بازدید و سفر شده‌اند که همین افراد بعد از گذشت چندین ماه پیگیر برگزار نشدن برنامه‌های آموزشی دوره خود می‌شوند و نسبت به برگزار نشدن برنامه‌های ویژه برای دوره خود معترض می‌شوند.

اما با توجه به شرایط بیماری کرونا ممکن است برخی افراد ترجیح بدهند در شرایط کنونی در هیچ سفر یا بازدید شرکت نکنند که تصمیم فردی و قابل احترام است. 

 

لازم به ذکر است؛

  • بازدید آموزشی آشنایی با بندپایان و حشرات، سفر آموزشی استقرار در طبیعت (به همراه استاد اسدی) و سفر آموزشی آشنایی با پستانداران (به همراه استاد فرح نسب) به صورت جداگانه، برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری آن متعاقبا از طریق سایت موسسه اعلام می‌شود.
  • محل برگزاری سفرهای آموزشی استقرار در طبیعت و اجرای عملی تور با توجه به شرایط آب و هوا متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • بازدید و سفرهای جدول فوق بر اساس اولویت حضور فراگیران خارج از تهران برنامه‌ریزی شده و اولین سری سفرهای منسجمی است که برای این فراگیران طراحی شده است.
  • با توجه به درخواست‌های فراگیران عزیز، بازدید و سفرهای آموزشی در روزهای مختلف و بازه‌های زمانی متفاوت برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند تا همه عزیزان امکان شرکت در برنامه‌ها را داشته باشند.
  • با توجه به اینکه تعداد فراگیران برای شرکت در برنامه‌های عملی زیاد است، فراگیرانی که برنامه های آموزشی تعریف شده برای آنها مجاز بوده و امکان ثبت نام دارند، در صورتی که در برنامه‌های مذکور ثبت نام نکنند در سفر و بازدیدهای بعدی با اولویت پایین‌تری قرار خواهند گرفت و تا برطرف شدن کامل شرایط بیماری کرونا و سفید شدن رنگ تهران، امکان شرکت در برنامه‌های آموزشی عملی برای آنها به شرط داشتن ظرفیت امکان پذیر خواهد بود.
  • توجه نمایید دوره آموزشی شما تا بازه دو ساله پس از اولین آزمون جامع اعتبار خواهد داشت؛ لذا در خصوص به تعویق انداختن شرکت در برنامه‌های آموزشی عملی دوره، این مهم را نیز در نظر داشته باشید که تنها تا پایان زمان اعتبار دوره خود می‌توانید در سفر و بازدیدهای آموزشی شرکت کنید.
  • با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون جامع نیمه دوم سال 1400 نامشخص بوده و همچنین اینکه تاریخ‌‌های اولیه اعلام شده نیز دستخوش تغییر خواهند شد، تاریخ برگزاری برخی از بازدید و سفرهای آموزشی نیز ممکن است تغییر کند.
فراگیران عزیز شما می‌توانید تا پایان روز یکشنبه 3 بهمن 1400 از طریق مراجعه به سایت ارسباران، بخش بازدیدهای آموزشی یا سفرهای آموزشی، برای رزرو بازدید و سفر مورد نظر خود اقدام نمایید. نتیجه رزرو شما در هر برنامه تا پایان روز شنبه 9 بهمن 1400 از طریق ایمیل به شما اعلام می‌شود.
 
بدون شک دغدغه‌مندی، صبر و همراهی شما همراهان همیشگی موجب پیشرفت و رشد همه ما خواهد بود. از اینکه مایه دلگرمی ما هستید، از شما ممنونیم.
15:00 , 1400/10/29
15:00 , 2022/01/19
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه