021 88 80 00 55

ثبت نام آزمون جامع گردشگری خرداد ماه 1401

ثبت نام آزمون جامع گردشگری خرداد ماه 1401

پیرو پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزش گردشگری، تاریخ آزمون جامع نیمه اول سال 1401 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد.

قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و دوره مدیریت فنی بند ب، طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه مدت گردشگری روز جمعه مورخ 6 خرداد 1401 برگزار خواهد شد.

فراگیران عزیز می‌توانند از روز چهارشنبه 1401/01/31 لغایت ساعت 23:59 روز شنبه 1401/02/10 از طریق ورود به سامانه جامع آموزش به نشانی www.edutourism.mcth.ir اقدام به ثبت درخواست، جهت شرکت در آزمون نمایند.

نکات زیر، راهنمای شما در مسیر ثبت نام آزمون خواهند بود:

  • نکات و تذکرات مهم و ضروری برای ثبت نام فراگیران در آزمون جامع گردشگری که در فایل پیوست آمده است را مطالعه بفرمایید.
  • فراگیران دوره‌های گذشته، جهت ورود به سامانه با کلمه و رمز عبوری که ایجاد کرده بودند، می‌توانند وارد شوند. در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور، فراگیران می‌توانند با شماره‌های پشتیبانی سایت www.edutourism.mcth.ir تماس حاصل نمایند. 
  • فراگیران جدید که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند، برای ورود به سامانه، لازم است از قسمت "ثبت نام در سامانه" اقدام نمایند. در این مرحله لازم است تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگذاری نمایند.
  • لازم است فراگیران توجه داشته باشند بارگذاری مدرک تحصیلی برای دریافت تاییدیه جهت شرکت در آزمون الزامی است.
  1. مدرک تحصیلی مورد تایید، حداقل لیسانس می‌باشد.
  2. برای فراگیرانی که مقطع کارشناسی را به اتمام رسانده اما هنوز موفق به دریافت مدرک نشده‌اند، گواهی اتمام تحصیلات نیز مورد قبول خواهد بود.
  3. گواهی اشتغال به تحصیل ترم آخر کارشناسی تنها برای فراگیران رشته‌های مرتبط مورد تایید می‌باشد.
  • در قسمت ثبت‌نام فراگیران در سامانه آزمون، طبق تعریف سامانه، فراگیران دوره‌های حضوری و مجازی باید گزینه فراگیر "حضوری" و فراگیران رشته‌های مرتبط، گزینه "غیرحضوری" را انتخاب نمایند.
  • ثبت نام آزمون جامع دارای چهار مرحله می‌باشد.
    مرحله اول: ثبت نام در سامانه و درخواست شرکت در آزمون
    مرحله دوم: تایید موسسه (پس از تکمیل مدارک آموزشی بارگذاری شده در سامانه) 
    مرحله سوم: تایید توسط اداره کل میراث استان تهران
    مرحله چهارم: پرداخت هزینه آزمون
  • هزینه آزمون جامع مبلغ 130.000 تومان می‌باشد. در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون، فرآیند ثبت نام در آزمون جامع تکمیل نخواهد شد.
  • در صورت وجود نقص در سامانه، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. لذا لازم است شماره تماس خود را به صورت صحیح در سامانه وارد نمایید.
  • جهت سهولت در انجام مراحل ثبت‌نام و جلوگیری از ایجاد اختلال در سامانه، بهتر است متقاضیان شرکت در آزمون ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.
  • شایان ذکر است کلیه فراگیرانی که قبلا در آزمون جامع شرکت نموده‌اند، طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فقط می‌توانند 3 دوره متوالی در آزمون شرکت نمایند.
  • قانون تک ماده در این آزمون وجود ندارد.
  • برای فراگیران تمام دوره‌ها، حداقل نمره قبولی در هر درس 10 و برای فراگیران رشته‌های مرتبط (غیرحضوری)، حداقل نمره قبولی در تمام دروس بالای 12 می‌باشد.
14:00 , 1401/01/28
14:00 , 2022/04/17
user  عرفان یحیی زاده
pen  کارشناس آموزش موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه