021 88 80 00 55

ارسباران همراه با آموزش‌ مجازی به خانه‌های شما می‌آید

ارسباران همراه با آموزش‌ مجازی به خانه‌های شما می‌آید

اهل سفرهای دسته جمعی هستید؟ دیگران از هم‌سفر شدن با شما لذت می‌برند؟ آیا دوست دارید راهنمایی دوستان و آشنایان خود در سفر را به عهده بگیرید؟ دلتان می‌خواهد راهنمای تور شوید ولی فرصت نشستن سر کلاس و گذراندن دوره‌های تورلیدری را ندارید؟ خبر خوب این است که با شرکت در دوره‌های مجازی ارسباران هم می‌توانید به همه کارهایتان برسید و هم راهنمای تور شوید.

در این مطلب ما به شما می‌گوییم چگونه زمان خود را مدیریت کنید که هم سر کلاس درس اساتید بزرگ گردشگری بنشینید و هم هرموقع دلتان می‌خواهد به سفر بروید.

آموزش مجازی

از راه دور، راهنمای تور شوید

آموزش مجازی و مدیریت زمان

کلاس‌های حضوری همیشه با رفت‌ و آمد به مراکز پر تجمع شهر همراه بوده است، برای حاضر شدن سر کلاس و در زمان مقرر باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که تاخیر نداشته باشید و در روزها و ساعت‌های مشخص سر کلاس درس حضور پیدا کنید؛ اما، دوره مجازی این امکان را در اختیار فراگیران قرار می‌دهد که بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی سر کلاس درس اساتید گردشگری حاضر شوند و دوره آموزشی خود را به صورت مجازی بگذرانند. اگر شغلتان به گونه‌ای است که وقت آزاد کمی دارید و یا دائما در سفر هستید، آموزش مجازی را انتخاب کنید تا بتوانید با مدیریت زمان، هم به کارهایتان برسید و هم دوره مورد علاقه خود را بگذرانید. 

دوره‌های آموزش تورلیدری را درخانه بگذرانید

چرا دوره‌های مجازی؟

 

  • یکی از مزایای دوره‌های آموزش مجازی این است که شما می‌توانید هر چندبار که می‌خواهید فیلم‌های آموزشی را نگاه کنید و نکات مورد نظر خود را یادداشت کنید، ممکن است حواستان پرت شود و یک قسمت مهم از صحبت‌های استاد را از دست بدهید، به راحتی می‌توانید فیلم را به عقب برگردانید و دوباره آن را نگاه کنید. 

 

  • شاید پس از دیدن محتوای آموزشی یکی از دروس بر روی وبسایت، جذابیت آن درس یا استاد برایتان به قدری باشد که دلتان بخواهد به صورت حضوری سرکلاس بنشینید، ارسباران این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با هماهنگی قبلی بتوانید به صورت حضوری هم سر کلاس برخی از دروس‌ دوره خود حاضر شوید و تعامل بیشتری با استاد و بقیه فراگیران برقرار کنید.

 

  • همیشه و در طول تاریخ، آموزش جزء خدماتی بوده است که عادلانه و به یک میزان بین تمام مردم تقسیم نشده است. تجمع خدمات آموزشی در تهران، برای کسانی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند نوعی محرومیت ایجاد کرده‌است. علاقه‌مندان بسیاری در سراسر شهرهای مختلف زندگی می‌کنند که اشتیاق بسیاری برای گذراندن دوره‌های تورلیدری دارند اما شرایط حضور در کلاس‌ها برایشان مهیا نیست. دوره‌های آموزش مجازی این امکان را به همه این عزیزان می‌دهد که با شرکت در کلاس‌های مجازی، بتوانند از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند و به آن‌چه دوست دارند برسند.

 

آموزش مجازی، حافظ محیط‌زیست

رفت و آمد در شهر همیشه با تولید آلودگی‌ هوا همراه بوده‌ است، فکرش را بکنید بخواهید در طول هفته چند بار به این طرف و آن طرف شهر بروید، علاوه بر صرف هزینه بالا، تا چه میزان به مصرف سوخت‌های فسیلی کمک کرده‌ و شهرتان را آلوده‌تر کرده‌اید. با ثبت نام در دوره‌های مجازی می‌توانید در خانه یا محل کار خود بنشینید، روی مبل لم بدهید، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را بنوشید و فیلم‌های آموزشی را نگاه کنید، بدون آن‌که بخواهید ساعت‌ها در ترافیک بمانید و از این سر شهر به آن سر شهر بروید.

آموزش مجازی

با ثبت‌نام در دوره‌های مجازی به کم‌تر آلوده شدن هوا کمک کنید

 

ارسباران، تنها برگزارکننده دوره‌های مجازی

موسسه ارسباران، تنها مرکز برگزارکننده دوره‌ها و تک درس‌های گردشگری مجازی است که دوره‌های آموزش راهنمایان تور، مدیرفنی (بند ب) و تک درس‌های مجازی را با همان کیفیت و استانداردهای کلاس‌های حضوری برگزار می‌کند. ارسباران با هدف ایجاد عدالت آموزشی و بهره‌مندی همه علاقه‌مندان به گردشگری در اقصی نقاط کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی کرده است و امید دارد در روزگاری نه چندان دور، همه مردم عزیز کشورمان نسبت به مسئولیت‌های محیط‌زیستی خود آگاهی پیدا کنند و هر ایرانی یک همیار طبیعت باشد.

 

با اپلیکشن فراگیران، ارسباران همیشه در جیبتان است

با نصب سامانه فراگیران در گوشی تلفن همراه خود، همیشه ارسباران را همراه خود داشته باشید، با اپلیکیشن ارسباران می‌توانید هر زمان که بخواهید به برنامه کلاس‌های خود، وضعیت پرداخت هزینه کلاس‌ها، و اخبار مرتبط با دوره خود، دسترسی داشته باشید و دوره آموزشی خود را مدیریت کنید.

 

 

 برای اطلاع بیشتر از دوره‌های مجازی و ثبت‌نام در دوره‌ها کلیک کنید.

12:05 , 1397/12/08
12:05 , 2019/02/27
زهرا بهبودی
user زهرا بهبودی
pen کارشناس تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه