021 88 80 00 55

اعلام نتایج آزمون جامع مرداد 1400

اعلام نتایج آزمون جامع مرداد 1400

نتایج آزمون جامع گردشگری نیمه اول سال 1400 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد.

قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی جهانگردی و دوره مدیریت فنی بند ب، نتایج آزمون جامع مرداد ماه 1400 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد. شما می‌توانید جهت مشاهده نتایج آزمون خود، از طریق سامانه edutourism.ichto.ir اقدام نموده و پس از ورود به سامانه از قسمت "نمایش کارنامه"، نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است:

1- نام کاربری برای ورود به سامانه، کدملی فراگیر و رمز ورود، همان رمزی است که اولین بار برای ورود به سامانه توسط فراگیر تعریف شده است.

2- نمره قبولی در هر درس برای فراگیران حضوری و مجازی حداقل 10 و برای فراگیران غیرحضوری (رشته‌های مرتبط) حداقل 12 می‌باشد. 

3- در صورتی که موفق به کسب نمره قبولی در دروسی از آزمون نشده باشید، باید در آزمون بعدی مجددا شرکت نموده و تنها سوالات دروس مذکور را پاسخ دهید.

4- فراگیران دوره‌های راهنمای گردشگری باید پس از آزمون جامع، در مصاحبه شفاهی همان زبانی که در سامانه آزمون جامع انتخاب کرده بودند، شرکت کنند. برای مثال اگر زبان انتخابی شما در سامانه "زبان فرانسه" بوده است، باید در مصاحبه زبان فرانسه شرکت کنید. لازم به ذکر است برای فراگیران دوره مدیریت فنی بند ب، تنها زبان انتخابی زبان انگلیسی می‌باشد.

تاریخ برگزاری مصاحبه زبان و همچنین آزمون جامع بعدی نیز متعاقبا از طریق سایت، اینستاگرام و تلگرام ارسباران اطلاع رسانی خواهد شد.

5- فراگیران محترمی که آزمون جامع خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند در صورت امکان برای تکمیل پرونده و دریافت لوح خود اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، اینجا کلیک کنید.

6- فراگیرانی که نسبت به نتایج آزمون خود معترض بوده و درخواست تجدیدنظر در نمرات اعلام شده را دارند، می‌توانند اعتراض خود را به صورت زیر پیگیری نمایند. مدارک خود شامل: 

  • کارنامه آزمون جامع مرداد 1400
  • پاسخنامه آزمون (که در ادامه کارنامه در سایت edutourism.ichto.ir بارگذاری شده است)
  • نامه اعتراض خود (حاوی نام و نام خانوادگی، کدملی، عنوان دوره، علت اعتراض به همراه امضا و اثر انگشت)

را به صورت اسکن شده و دارای تصویر واضح و خوانا تا روز شنبه مورخ 27 شهریور 1400 به ایمیل با نشانی erfan.arasbaran@gamil.com ارسال نمایند.

 

با آرزوی کامیابی و موفقیت برای شما عزیزان.

19:00 , 1400/06/22
19:00 , 2021/09/13
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه