021 88 80 00 55

یاری رسانی به کودکان و نوجوانان نیازمند کمک

یاری رسانی به کودکان و نوجوانان نیازمند کمک

همراهی و یاری رسانی به منظور تهیه هدایا و و بسته‌های مهربانی برای کودکان و نوجوانان کشور افغانستان

عزیزان همراه و یاری رسانان همیشگی ارسبارانی، امروز مسئولیت اجتماعی، یاری رسانی و انجام اقدامات بشر دوستانه، عرصه دیگری را پیش روی ما گسترده است. این بار افغانستان، همسایه امروز و هم‌وطنان گذشته ما به یاری ما نیازمندند، بضاعت ما اندک و همت‌مان بلند است و به قدر بضاعت محدود خویش به یاری این عزیزان خواهیم شتافت. در این راستا قصد داریم برای کودکان و نوجوانان عزیز افغانستانی بسته‌های مهربانی تهیه و به آنها هدیه کنیم.

وجوه جمع آوری شده به دست دوستان و آشنایان قدیمی ما که ساکن در افغانستان هستند و در ارتباط با آنها قرار داریم، خواهد رسید تا از بازار محلی در یکی از ولایات افغانستان هدایایی را تهیه و آماده کرده و به دست کودکان و نوجوانان این سرزمین برسانند تا روزنه امیدی برای فرزندان‌مان در آن دیار باشد.
عزیزان و همراهان موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران که آمادگی پیوستن به این فراخوان را دارند، می‌توانند وجوه اهدایی خود را به شماره کارت 9281-9092-1211-6274 بانک اقتصاد نوین به نام آقای سپهر سلطانی واریز و فیش آن را به همراه نام اهداکننده به شماره 09121491361 آقای محرم سلطانی در اپلیکیشن واتس اپ ارسال نمایند.

مهلت واریز وجوه تا تاریخ 22 آذر 1400 تمدید شد، لذا خواهشمند است بعد از این تاریخ وجهی واریز نفرمایید.

در پایان همانند سنوات گذشته، پس از اتمام یاری‌رسانی، گزارش کامل ارائه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید سوابق خدمات قبلی ارسباران را از قسمت فعالیت‌های حمایتی و اجتماعی ارسباران مشاهده کنید.


مهرتان پیوسته پایدار باد

12:00 , 1400/09/17
12:00 , 2021/12/08
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه