021 88 80 00 55

آنلاین شدن ثبت نام آزمون جامع گردشگری

آنلاین شدن ثبت نام آزمون جامع گردشگری

به منظور بهره‌وری بیشتر، کاهش اتلاف انرژی و مشکلات آزمون جامع، ارسباران سیستم ثبت‌نام و آزمون آنلاین را طراحی کرد و به سازمان میراث فرهنگی آن را پیشنهاد داد.

بدون شک برای رسیدن به توسعه گردشگری، لازم است فرآیندها اصلاح شوند. این اصلاح باید در جهتی باشد که مدیریت منابع را بهینه‌تر کند. با توجه به این امر مهم، ارسباران طرح آنلاین شدن فرآیند آزمون‌های گردشگری را به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهاد داد. البته ارسباران تنها به پیشنهاد کفایت نکرد و طرح مورد نظر خود را طراحی کرد و اسپانسر آن شد که همگی مورد قبول سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت.

فراگیران دوره‌های آموزشی گردشگری (راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی (فرهنگی)، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی)، در سال‌های گذشته (قبل از 1393) هنگام آزمون جامع، شاهد معضل بزرگی بودند؛ زیرا موضوع حضور در آزمون جامع گردشگری، به دلیل آنلاین نبودن سیستم و حضور تعداد زیادی فراگیر از سراسر کشور، مشکلات متعددی را به دنبال داشت.

در حال حاضر با آنلاین شدن سیستم آزمون جامع گردشگری، به فراگیران این امکان داده می‌شود که به راحتی فرآیند ثبت‌نام را طی و در آزمون جامع گردشگری شرکت کنند. امیدواریم این حرکت، سنگ بنایی برای برداشتن قدم‌های بلندتر در این زمینه باشد.

قابل توجه فراگیران محترم که متقاضی شرکت در آزمون جامع گردشگری هستند:

جهت پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در طی مراحل ثبت‌نام آزمون جامع گردشگری، لطفاً به ضوابط و مدارک مورد نیاز که در صفحه اول سایت آزمون جامع گردشگری آمده است، کاملاً توجه کنید.

همچنین همه فراگیران محترم دوره آموزشی راهنمای تور طبیعت‌گردی، راهنمای تور فرهنگی و همچنین مدیر فنی بند (ب)، باید از طریق سایت آزمون جامع گردشگری، در آزمون ثبت نام کنند.

17:42 , 1393/09/16
17:42 , 2014/12/07
نرگس کاظمی فرد
user نرگس کاظمی فرد
pen کارشناس تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
سهراب
1394/09/17 12:09
با سلام و احترام لطفا در مورد آزمون جامع بهمن ماه 95 هم توضیح دهید و همچنین چرا سایت www.azmoongardeshgari.ir باز نمیشود؟ ممنون
پاسخ دهید...
ارسباران
1395/04/01 12:20
سامانه جامع آموزش گردشگری در حال به روز رسانی است و به همین دلیل باز نمی شود.
بهرام متین نژاد
1394/03/30 13:47
با سلام و خسته نباشید. ثبت نام در این سایت برای من یک تجربه منحصر به فرد بود . چون سایت ثبت نام شما از معدود سایت های ثبت نامی بود که بدون گیر و اشکال و سر در گمی و خیلی تمیز و راحت در آن ثبت نام انجام شد. امیدوارم برای بقیه طراحان سایت ایرانی الگو باشد .
پاسخ دهید...
ارسباران
1394/04/18 16:39
تشکر از اینکه برای ما و ارسال پیام وقت گذاشتید.
با احترام
سعید
1394/03/27 12:03
با سلام و خسته نباشید

درصورت ناقص بودن و یا غیر قبول بودن مدارک فوق٬ مثل ایراد داشتن یا امسال آن٬ آيا به شرکت کنندگان اطلاع خواهید داد تا اشکالات را رفع نماییند؟

چون مدرک تحصیلی رو فعلا از دانشگاه نگرفتم و فقط انصراف از تحصیل رو داردم که نشان دهنده اینه که ۷۱ واحد پاس کردم. یعنی معادل فوق دیپلم.
با این میتونم ثبت نام کنم تا بعد از امتحانات مدرک اصلیم رو تحویل مسولین مربوطه بدم.

با تشکر

پاسخ دهید...
ارسباران
1394/04/18 16:28
سلام و احترام
البته پاسخ به سوال شما در حیطه وظایف اداره کل آموزش گردشگری میباشد اما جهت اطلاع می توانید در امتحان با تصویر اشتغال به تحصیل شرکت کنید و تا ارائه مدرک پایان تحصیلتان به شما گواهی موقت اعطا می شود.
با سپاس
قادر صناعی زاده
1394/01/28 22:58
با سلام خواهشا اطلاع رسانی کنید
پاسخ دهید...
ارسباران
1394/03/22 15:15
سلام و عرض ادب
به روی چشم
ممنون از پیامی که ثبت کردید
mina
1393/10/12 16:11
سلام
من برای دوره راهنمایی گردشگری ایرانگردی شرکت کرده بودم اما نتونستم برای آژمون کارت بگیرم
هر بار این نوشته شده بود که مدرک تحصیلی شما برای شرکت در دوره و آزمون قابل قبول نمی باشد.
من ترم 7 مهندسی کامپیوتر ام،موقع ثبت نام گواهی اشتغال به تحصیلمو فرستادم،
میشه بگید چرا ؟؟؟
الآن برای آژمون خرداد باید چیکار کنم ؟؟
پاسخ دهید...
ارسباران
1393/11/06 16:43
سلام و عرض ادب
آیا موضوع رو از طریق سازمان پیگیری کردید و دنبال حل مشکل بودید؟ چون این مشکل به سادگی از طریق پیگیری قابل حل بوده. در هر صورت انشالا خرداد ماه این مشکل پیش نیاد و اگر باز هم مشکل تکرار شد با سازمان تماس بگیرید و اگر باز هم حل نشد ما در خدمت شما هستیم تا هر کمکی از دستمون بر میاد انجام بدیم
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه