021 88 80 00 55

اولین کارگاه مجازی (آنلاین) با موفقیت برگزار شد!
آموزش مجازی

اولین کارگاه مجازی (آنلاین) با موفقیت برگزار شد!

آموزش مجازی

بر اثر شیوع بیماری کرونا، خللی اساسی به روال عادی و طبیعی زندگی افراد در سطح جهان وارد شد و تحت تأثیر این مسئله، دوره‌های آموزشی نیز دست‌خوش اختلالات بسیاری شدند و کلاس‌های بسیاری دچار جابجایی زمانی و کنسلی شدند. تحت تاثیر همین امر موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران که همواره به دنبال روش‌های مناسب و نوین آموزشی است، آموزش‌های مجازی آنلاین خود را راه‌اندازی کرد.

از آنجا که آموزش و حفظ سطح کیفی آن همواره یکی از دغدغه‌های مهم ارسباران بوده است، با توجه به شرایط بوجود آمده بر اثر بیماری کرونا و کنسلی کلاس‌ها به منظور حفظ سلامت اساتید و فراگیران گرامی، اهمیت محروم نماندن فراگیران و علاقه‌مندان گردشگری از امکانات آموزشی، تشدید یافت و پیدا کردن راهی برای جبران این فاصله آموزشی برای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران در درجه اول اهمیت و اولویت قرار گرفت.


به همین خاطر، با پیگیری‌های زیاد و مصمم از سوی این موسسه و بررسی و تحقیق درباره تمامی راه‌هایی که منجر به فراهم‌سازی بستر آموزشی مناسب از راه دور می‌شوند، در نهایت با آزمون و خطای بسیار و صرف زمان زیاد برای اطمینان پیدا کردن از بالا بودن سطح کیفی آموزش، موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران موفق به فراهم‌سازی بستر مناسب برای برگزاری دوره مجازی (آنلاین) در قالب کارگاه شد و پس از بارگذاری لینک دانلود نرم‌افزارهای مورد نیاز بر روی سایت و تدارک ویدئوی آموزشی نحوه دانلود و استفاده از این نرم‌افزارها، آخرین جلسه نشست باشگاه پرنده‌نگری ایرانیان، با تلاش بی‌وقفه و پیگیرانه موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران به صورت کارگاه مجازی(آنلاین) رایگان، با موفقیت کامل، بدون کوچک‌ترین نقصی برگزار شد و تمام شرکت‌کنندگان بهره علمی لازم را از این نشست بردند.


در این جلسه که از مدت‌ها قبل تمامی کارکنان موسسه ارسباران در جهت هر چه بهتر برگزار شدن‌ش تمامی اقدامات لازم را انجام داده بودند، چند تن از کارکنان و شخص مدیریت محترم موسسه برای نظارت مستقیم بر نحوه برگزاری جلسه از ساعاتی پیش در موسسه حضور داشتند و با شروع پشتیبانی از نیم ساعت جلوتر از موعد برگزاری کارگاه، از نبود هر گونه مشکلی اطمینان خاطر پیدا کردند و همچنین به سوالات شرکت‌کنندگان با نهایت صبر و حوصله و دقت پاسخ دادند.


ارسباران مفتخر است که به عنوان اولین موسسه گردشگری، پس از تحمل سختی‌ها و پیگیری‌های بسیار و صرف زمان زیاد، توانست بهترین نتیجه مطلوب را به دست آورد و گامی بزرگ در جهت ارتقا سطح کیفی آموزش مجازی بردارد.
این کارگاه که به صورت مجازی (آنلاین) برگزار شد با رضایت کامل مخاطبین و برگزارکنندگان آن روبرو شد و همین امر دلیلی برای ادامه تلاش‌ها برای برگزاری کارگاه‌های مشابه در آینده می‌باشد تا افراد بیشتری امکان بهره‌وری آموزشی را داشته باشند.


تلاش تیم ارسباران بر این است که در آینده‌ای نزدیک، با فراهم‌سازی بستر آموزش مجازی (آنلاین) با سطح کیفی روزافزون، امکان استفاده علمی برای تک تک افراد فراهم گردد و هیچ کس به خاطر محدودیت‌های حاصل از شرایط عمومی و خصوصی خود از آموزش محروم نشود.

پیش از این نیز موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران در راستای تحقق بخشیدن به این امر، کلاس‌های مجازی (آفلاین) برگزار می‌کرد که در لینک‌های پایین می‌توانید از سابقه آن مطلع شوید:

اولین مجوز ارسباران برای دوره‌های مجازی

ویژگی‌های دوره‌های مجازی ارسباران

ارسباران با سامانه مجازی همراه شماست

کنترل آلودگی‌های محیط زیستی با سامانه مجازی

08:00 , 1398/12/28
08:00 , 2020/03/18
user  الهام رشید گلهین
pen  کارشناس تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه