021 88 80 00 55

حمایت از آسیب دیدگان زلزله سی سخت

حمایت از آسیب دیدگان زلزله سی سخت

تجربه شرایط و محدودیت‌های پیش آمده در پی شیوع بیماری کرونا، به تمامی مردم دنیا نشان داد که در مقابل آسیب‌ها و حوادث پیش آمده، برای حفظ و بقای بشریت، لازم است در کنار هم بایستیم و به یکدیگر یاری برسانیم. اکنون نیز زمان کمک به مردم منطقه سی سخت رسیده است.

در روزگاری که یکی از دغدغه‌های بزرگ انسان‌ها، بیماری کرونا و خطرات ابتلا به آن می‌باشد، متاسفانه دو هفته قبل هموطنان‌مان در منطقه سی سخت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، دچار عارضه طبیعی زلزله شدند و اکنون در این شب‌های سرد زمستانی در کوهپایه‌های دنا، قلب تپنده زاگرس پایدار، با مشکلات زیادی از جمله تخریب منازل مسکونی، صدمات جانی، روحی و روانی مواجه هستند.

اینک پس از گذشته یک هفته با زحمات امداد رسانی سازمان‌های مسئول و گروه‌های مردمی که شایسته تقدیر و تشکر است، با همه کاستی‌ها و همه انتظارات به‌حق برآورده نشده مردمان محجوب و صبور این منطقه، ما نیز به قدر بضاعت محدود خویش به یاری هموطنان عزیزمان کوششی درخور خواهیم نمود. همچنین از عزیزان و یاران صدیق محلی که از ساعات اولیه حادثه تاکنون با تمام قدرت و توان بر کاهش آلام عزیزان حادثه دیده کوشش نمودند، از همین طریق مراتب سپاسگزاری و تقدیر صمیمانه خود را تقدیم می‌نمائیم.


فراگیران و همراهان موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران می‌توانند جهت تمایل به مشارکت و  یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده سرزمین‌مان در بحران پیش آمده، کمک‌های نقدی خود را به کارت شماره 5047061051815336 به نام آقای خلیفه خلقی پور نزد بانک شهر، واریز و فیش واریزی را جهت کنترل و پیگیری به پیام‌رسان واتس اپ با شماره 09121491361 - آقای محرم سلطانی ارسال بفرمایند. همچنین کمک‌های غیر نقدی مثل پتو و چراغ والور و یا وسایل گرمایی دیگر، مواد غذایی خشک و کنسروی، مواد شوینده، وسایل بهداشتی و ماسک نیز مورد نیاز می‌باشد. چنانچه تمایل به ارسال کمک‌های کالایی داشتید نیز با تماس تلفنی و یا از طریق واتس اپ به شماره فوق، می‌توانید هماهنگی لازم را به عمل آورید. لازم به ذکر است با کمک‌های نقدی هر دو نیاز (هم کالایی و هم کمک نقدی) مرتفع شده و امکان خرید از بازار محلی و کمک به جامعه میزبان نیز فراهم می‌شود.


به پاس قدردانی از زحمات و همراهی شما و به جهت مطلع شدن از شرایط و اتفاقات جاری، پس از پایان عملیات یاری رسانی، گزارش عملکرد تقدیم نگاه عزیزان خواهد شد.

امیدواریم با همراهی و حمایت یاران همیشگی، بتوانیم مرحمی بر غم مردمان عزیز منطقه سی سخت باشیم و آرامش را به هموطنان‌مان بازگردانیم.

11:05 , 1399/12/14
11:05 , 2021/03/04
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه