021 88 80 00 55

برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون جامع مرداد 1400

برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون جامع مرداد 1400

اطلاعیه برگزاری کلاس‌های رایگان آمادگی آزمون جامع برای دوره‌های راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و مدیران فنی موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران

قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و دوره مدیریت فنی بند ب؛
با توجه به برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در روز جمعه مورخ 15 مرداد 1400، اختلال‌هایی که در یک سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا در روند برگزاری برخی از کلاس‌ها ایجاد شد و همچنین برگزار نشدن آزمون جامع اسفند ماه سال 1399 که منجر به فاصله افتادن پایان دوره آموزشی تا آزمون جامع برای برخی از فراگیران شد، موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران تصمیم به اجرای کلاس‌های آمادگی آزمون جامع گرفته است.
این کلاس‌ها با هدف بررسی نکات مهم دروس، تست‌های آزمون جامع‌های قبلی و پرسش و پاسخ، برنامه‌ریزی و در مدت حدود سه هفته اجرایی خواهد شد.

تمامی کلاس‌ها برای فراگیران ارسباران رایگان بوده و  برای ثبت نام در این کلاس‌ها کافیست در دوره مربوطه از قسمت زیر وارد شوید و پس از مطالعه کامل توضیحات و روش شرکت در این کلاس‌ها اقدام به ثبت نام نمایید. (ثبت نام به پایان رسیده است)

دوره راهنمای طبیعت گردی

دوره راهنمای ایرانگردی و جهانگردی

دوره مدیریت فنی بند ب

در ادامه‌ی اقداماتی که برای آمادگی آزمون جامع در نظر گرفته شده است، باشگاه ارسبارانی‌ها که از حدود یک سال پیش شروع به فعالیت کرده است، با همکاری فراگیران عضو باشگاه اقدام به برگزاری یک دوره آزمون جامع آزمایشی قبل از زمان اجرای آزمون جامع اصلی نموده است. برای اطلاع از زمان اجرا و نحوه ثبت نام کافیست فرم عضویت در باشگاه که در انتهای صفحه باشگاه ارسبارنی‌ها موجود است را تکمیل نمایید. اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام متعاقبا از کانال باشگاه ارسبارانی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

12:00 , 1400/04/24
12:00 , 2021/07/15
user  عرفان یحیی زاده
pen  کارشناس آموزش موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
مریم قربانی
1400/04/26 10:10
دست شما درد نکنه سپاس بی کران
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه