021 88 80 00 55

ارسباران چه خدماتی به همراهان خود ارائه می‌دهد؟

ارسباران چه خدماتی به همراهان خود ارائه می‌دهد؟

موسسه ارسباران به همراهان خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که در این مطلب به توضیح این خدمات می‌پردازیم.

موسسه آموزش و گردشگری ارسباران به عنوان یکی از موسسات آموزش گردشگری پیشتاز در صنعت گردشگری همواره تلاش می‌کند تا با وجود تمام تلاطم‌ها و فراز و نشیب‌های این صنعت با فراهم کردن بهترین شرایط، کیفیت خدمات خود را بالاتر ببرد و بتواند خدمات مطلوب و ارزشمندی به مخاطبان خود ارائه دهد.

در این بخش تصمیم داریم به مرور خدمات و امکاناتی که این موسسه در اختیار فراگیران و همراهان خود قرار می‌دهد، بپردازیم؛

  • دوره‌های آموزش گردشگری

موسسه ارسباران بیش از ده سال است که در زمینه برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری فعالیت می‌کند. این موسسه مجری برگزاری دوره‌های راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری می‌باشد و دروه‌های فوق را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند. علاقمندان به حضور در دوره‌های آموزش گردشگری می‌توانند پس از دریافت اطلاعات لازم، برای ثبت‌نام در دوره مورد نظر خود اقدام نمایند و در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت‌نام، دوره خود را آغاز کنند، چرا که دوره‌های عمومی ارسباران دارای محدودیت زمانی برای ثبت‌نام نیستند و این امکان برای افراد فراهم شده تا با کمترین بازه انتظار، به دوره وارد شده و روند آموزشی خود را طی کنند.

همچنین با برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی این امکان برای افراد فراهم شده تا بتوانند از سراسر ایران بدون محدودیت مکانی و با صرف کمترین زمان و هزینه در کلاس‌ها شرکت کنند.

 

  • دوره‌های راهنمای تخصصی گردشگری

از آنجایی که راهنمایان تور نیازمند دانش تخصصی و حرفه‌ای در حوزه‌ فعالیت خود هستند، موسسه ارسباران اقدام به طراحی و برگزاری دوره‌های راهنمای تخصصی و مهارت محور مانند راهنمای تخصصی پرنده‌نگری، راهنمای تخصصی گردشگری کودک و راهنمای تخصصی سفر با دوچرخه نموده است. فراگیرانی که دوره‌های عمومی راهنمای تور را گذرانده باشند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نموده و مهارت‌های عملی و اطلاعات تخصصی خود را بهبود بخشند وبه صورت حرفه‌ای‌تری در این صنعت مشغول به کار شوند.

 

  • کارگاه‌های تخصصی گردشگری

به منظور آشنایی با موضوعات و دانش روز صنعت گردشگری و افزایش مهارت‌های هر فرد برای فعالیت در این صنعت، ارسباران به طور ماهانه اقدام به برگزاری کارگاه‌های تخصصی مختلف با موضوعات مورد نیاز مخاطبان می‌نماید. این کارگاه‌ها به صورت تئوری و عملی، حضوری یا مجازی برگزار می‌شوند و به منظور بالا بودن کیفیت کارگاه همواره ظرفیت کارگاه‌ها مشخص می‌باشد تا بهترین بازدهی را برای شرکت‌کنندگان داشته باشد.

همچنین ارسباران برای آمادگی بیشتر فراگیران خود برای آزمون‌های اصلی دوره‌ها نیز کارگاه‌هایی مانند کارگاه آمادگی مصاحبه زبان برگزار می‌کند تا فراگیران دوره‌های راهنمای تور و مدیرفنی بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر در این آزمون‌ها شرکت کنند.

 

  • تک‌درس‌های تخصصی گردشگری

برای آن دسته از افراد که تنها به موضوعی خاص علاقه داشته و مایلند در مورد همان موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند و تمایلی به گذراندن کل دوره آموزشی را ندارند نیز در ارسباران این امکان وجود دارد که فرد بتواند تنها همان تک‌درس را خریداری کرده و در کلاس و حتی سفر و بازدید آن شرکت نماید. در این صورت فرد می‌تواند بدون محدودیت در کلاس‌های مورد علاقه خود از دوره‌های متنوع، به صورت جداگانه و در حالت حضوری یا مجازی ثبت‌نام نموده و شرکت کند.

 

  • امکانات ویژه فراگیران

با توجه به کمبود فضای آموزشی مناسب یا بالا بودن هزینه‌های اجار کلاس، فراگیران موسسه ارسباران این امکان را دارند که در هر زمان از فضای آموزشی (کلاس‌ها و حیاط) موسسه به صورت رایگان یا با پرداخت حداقل هزینه و به منظور برگزاری کلاس، انجام فعالیت‌های فوق برنامه، نشست‌های دوستانه و... استفاده کنند.

همچنین، افرادی که برای برگزاری کلاس‌های آموزشی (مرتبط یا غیر مرتبط با حیطه گردشگری) یا گردهمایی‌های خود نیاز به فضای آموزشی مجموعه دارند نیز می‌توانند با انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولین موسسه از این فضای آموزشی استفاده کنند.

 

  • باشگاه فراگیران

به منظور ایجاد ارتباط بیشتر میان فراگیران، اساتید و پرسنل موسسه، ارسباران اقدام به تشکیل باشگاه ارسبارانی‌ها نموده است. در باشگاه ارسبارانی‌ها افراد این فرصت را خواهند داشت تا با اعضای دیگر صنعت گردشگری آشنا شده، تبادل تجربه کنند، از توانایی‌ها و مهارت‌های سایرین کمک بگیرند و به طور کل در جهت توسعه هر چه بیشتر ارتباطات و توانایی‌های فردی و در نتیجه پیشرفت این صنعت گام بردارند. این باشگاه به طور ماهانه اقدام به برگزاری برنامه‌های آموزشی، دوستانه، تفریحی و.. می‌نماید و فراگیران در طی این برنامه‌ها و در کنار یکدیگر فرصت خواهند داشت اهداف فوق را محقق نمایند.

همچنین باشگاه ارسبارانی‌ها برای فراگیران فعال خود این زمینه را فراهم کرده تا بتوانند در زمینه تخصص، مهارت یا علاقه فردی خود در باشگاه فعالیت نموده و کارگروه‌های تخصصی تشکیل دهند و به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و... اقدام نمایند.

 

  • طراحی و اجرای دوره‌های اختصاصی

موسسه ارسباران این امکان را دارد که برای افراد یا سازمان‌های مختلف، دوره‌های تخصصی گردشگری با موضوعات متنوع طراحی و برگزار نماید. ویژگی و شرایط اجرای دوره‌های اختصاصی به درخواست متقاضیان تغییر نموده و می‌تواند به صورت حضوری یا مجازی، تک دوره یا دوره‌های پشت سر هم، سطح مبتدی یا پیشرفته و...  باشد. همچنین در پایان این دوره‌ها نیز افراد می‌توانند گواهی شرکت در دوره از موسسه دریافت کنند.

08:00 , 1401/12/02
08:00 , 2023/02/21
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه