021 88 80 00 55

چرا ارسباران را انتخاب کنیم؟

چرا ارسباران را انتخاب کنیم؟

همیشه برای خرید کالا از خود می‌پرسیم دلیل خرید از این فروشگاه چیست؟ چه مزیتی نسبت به فروشنده‌های دیگر دارد؟ خرید خدمات هم به همین شکل است، هنگام خرید خدماتی چون دوره‌های آموزشی، این سوال در ذهن تداعی می‌شود که مزیت یک موسسه نسبت به موسسه همتایش چیست؟ چه دلیلی می‌تواند عامل اعتماد شما برای خرید باشد؟

در ارسباران برای ایجاد بیشترین اثر مثبت در گردشگری تلاش می‌کنیم تا با بهترین کیفیت، خدمات آموزشی ارائه دهیم و متخصصانی مسئولیت‌پذیر را به جمع فعالان گردشگری اضافه کنیم. 

ما نتیجه تلاشمان را برای ایجاد مزایای ارسبارانی شدن برمی‌شمریم، تصمیم با شما:

  1. ارسباران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و برگزاری بیش از 87 دوره آموزشی راهنمای تور و مدیرفنی، مخاطبان بسیاری دارد و برای ارتباط بیشتر بین فراگیران این موسسه و انجام فعالیت‌ها و پروژه‌های زیست محیطی در صنعت گردشگری، مجموعه‌ای تحت عنوان "باشگاه ارسبارانی‌ها" را ایجاد کرده است. فراگیران می‌توانند با عضویت در باشگاه، از خدمات ویژه آن استفاده کنند.
  2. ارسباران از سال‌های گذشته تاکنون مفتخر به دریافت لوح تقدیر به عنوان موسسه آموزشی برتر به انتخاب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران شده است.
  3. ارسباران برای آشنایی هرچه بیشتر شما با صنعت و دوره‌های کوتاه مدت گردشگری، سمینارهای ماهانه رایگانی را برگزار  می‌کند، که البته منوط به ثبت‌نام فراگیران و حدنصاب برای حضور در سمینارها است.
  4. از اولین تماس شما با موسسه تا صادر شدن مدرک، می‌توانید از ارسبارانی‌ها مشاوره بگیرید.
  5. پاسخگویی به سوالات فراگیران به چندین روش (حضوری، به صورت آنلاین در سایت، اینستاگرام و تلگرام)، انجام می‌شود که فراگیران حتما به پاسخ برسند.
  6. دوره‌های عمومی ارسباران دارای محدودیت زمانی برای ثبت‌نام نیست و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از ثبت‌نام، در سریع‌ترین زمان ممکن، دوره خود را آغاز کنند.
  7. ارسباران از طریق CRM و نرم افزارهای مدیریت ارائه خدمات آموزشی، به ارتباطات خود با فراگیران به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن می‌پردازد تا این ارتباط‌های دوسویه به راحتی انجام و به نتیجه برسد.
  8. فراگیران ارسباران از پروفایل شخصی دیجیتال بر روی سایت ارسباران جهت پیگیری پرونده و امور آموزشی خود بهره‌مند هستند که برای استفاده در ابزارهای مختلف اعم از کامپیوتر، تبلت، موبایل و دیگر ابزارهای هوشمند بهینه شده است. با استفاده از این امکان فراگیران می‌توانند در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نموده و از امکانات آنلاین در طول دوره خود بهره ببرند. 
  9. شهریه دوره‌ها از دو امکان تخفیف و تقسیط با شرایط مختلف برخوردار است.
  10. ارسباران مفتخر به همکاری با بهترین اساتید گردشگری در داخل و خارج از ایران در دوره‌های مختلف است.
  11. شما می‌توانید از بانک سوالات دروس و جزوات آموزشی در ارسباران به صورت رایگان استفاده کنید.
  12. تمامی کلاس‌ها با امکانات استاندارد آموزشی برگزار می‌شود.
  13. فراگیران ارسباران می‌توانند از امکان اجاره کلاس به صورت رایگان و یا با هزینه‌های پایین استفاده کنند. 
  14. حیاط ارسباران با امکانات پذیرایی برای استراحت فراگیران آماده شده است.



  15. برنامه کلاسی و تقویم آموزشی هر دوره تا دو ماه آینده روی سایت قرار می‌گیرد که بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید.
  16. ارسباران در اجرای سفرهای آموزشی همچون استقرار در طبیعت، از همراهی ارگان‌ها و نهادهای تخصصی، مانند یگان کلاه سبزهای ارتش نیروهای ویژه هوا - دریا هم بهره‌مند است.
  17. شما می‌توانید کتاب‌های دروس دوره و منابع آزمون جامع را با قیمت پشت جلد از فروشگاه آنسو به صورت یکجا تهیه نمایید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
  18. ارسباران امکان استفاده از مرخصی تحصیلی را هم برای فراگیران تدارک دیده است.
  19. فراگیران می‌توانند پس از اتمام دوره آموزشی خود در صورت تمایل برای حضور مجدد در کلاس‌ها، با مسئولین آموزش موسسه ارتباط گرفته و در صورت وجود ظرفیت، به صورت رایگان در کلاس‌های حضوری حاضر شوند. 
  20. با توجه به تنوع دوره‌های در حال برگزاری، حجم فعالیت‌های ارسباران و وجود تفاهم‌نامه با آژانس های همکار، امکان معرفی فراگیران به دفاتر خدمات مسافرتی در زمینه کارورزی و کاریابی فراهم است.
  21. ارسباران فراگیران خود را در فرآیند اجرایی سفرهای آموزشی درگیر می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ایشان ایجاد شود. همچنین در سفرهای آموزشی ارسباران یک نفر به عنوان راهنمای باسابقه در کنار فراگیران حضور خواهد داشت تا فراگیران بتوانند از تجربیات ایشان استفاده کرده و مهارت‌های مورد نیاز را آموزش ببینند. علاوه بر این فراگیران می‌توانند پس از گذراندن دوره خود با شرکت در پروژه تجربه‌گرایی ارسباران برای فعالیت در آژانس‌ها آمادگی لازم را کسب کنند.
  22. برای راحت‌تر شدن فرآیند آموزش کسانی که به دلایلی امکان شرکت در کلاس را به صورت حضوری ندارند، سامانه آموزش مجازی را نیز ارائه کرده‌ایم. هم‌اکنون دوره راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی (بند ب)، به صورت مجازی آنلاین برگزار می‌شود و در هر کجا که باشید می‌توانید از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.
  23. طول دوره‌های آموزشی در ارسباران جهت کیفی‌تر شدن روند آموزش برابر با مصوبات اداره کل آموزش گردشگری است که حتی به درخواست اساتید ساعات آموزشی بیشتر هم در اختیار ایشان و فراگیران قرار می‌گیرد.



  24. به منظور آشنایی با موضوعات جدید در صنعت گردشگری و افزایش مهارت‌های هر فرد، ارسباران به طور مرتب اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف با موضوعات مورد نیاز مخاطبان می‌کند. از جمله این کارگاه‌ها می‌توان به کارگاه آمادگی مصاحبه زبان برای فراگیران دوره‌های راهنمای تور و مدیران فنی اشاره کرد که در بازه کوتاهی قبل از برگزاری مصاحبه زبان به منظور آمادگی فراگیران برگزار می‌شود. 
  25. ارسباران در زمان ثبت‌نام آزمون جامع و حتی روز آزمون همراه شما خواهد بود.
  26. بیشترین تنوع رشته‌های کوتاه مدت گردشگری، در ارسباران در حال اجرا است که عبارتند از: مدیریت فنی بند ب، راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی، راهنمای تخصصی کوهستان، راهنمای تخصصی گردشگری کودک، راهنمای تخصصی پرنده‌نگری، راهنمای تخصصی گردشگری با دوچرخه، راهنمای تخصصی زمین‌گردشگری و سافاری.
08:00 , 1400/04/22
08:00 , 2021/07/13
صبا جلیلیان
user  صبا جلیلیان
pen مسئول اداری و تولید محتوای موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت ارسباران مجاز است.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.



     

بحث و تبادل نظر
ناصرفریدونی
1400/10/17 15:00
با سلام وخسته نباشید- دوره های راهنمای طبیعت گردی و راهنمای کوهستان در چه مدت برگزار میشود؟-هزینه هر دوره چقدر است؟-اگر با مدرک دیپلم شرکت کنم گرفتن نظر فنی اموزش چقدر زمان میبرد.(سابقه صعود به قلل دماوند، علم کوه،سبلان و خیلی قله های دیگر را دارم).ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.سپاس
پاسخ دهید...
ارسباران
1400/10/18 10:25
سلام دوست عزیز
اطلاعات کامل دوره راهنمای طبیعت گردی و راهنمای تخصصی کوهستان را از طریق لینک‌های زیر می‌توانید مشاهده کنید.
https://arasbaran.org/tour.cfm?id=13
https://arasbaran.org/tour.cfm?id=5134
saeid
1399/04/03 12:48
هر ساعتی با شماره ای که گذاشتین تماس گرفتم پاسخ ندادین
پاسخ دهید...
ارسباران
1399/07/21 14:24
دوست عزیز سلام.
شما می توانید شماره تماس خود را در قسمت چت آنلاین سایت برای ما بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
پدرام فربد
1397/12/12 14:55
سلام من برای ثبت نام هرچی زنگ میزنم کسی جوابگو نیست
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/12/13 14:44
سلام
مشاوران ما در واحد ثبت‌نام هر روز از ساعت 9 تا 18 پاسخگو هستند.
02188800055
روزعلی لک
1397/10/27 13:34
با سلام خب مجموعه عالی هست ارسباران ولی با توجه به اینکه ما شهرستان هستیم و از مراکز آموزش شما یه مقدار دور هستیم کمتر انکان استفاده از امکانات شما را داریم آیا برنامه ای هست مثلا بصورت غیر حضوری و یا هر موردی که شما صلاح بدونید در خدمتتون باشیم
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/10/29 10:08
باسلام
از اینکه ارسباران رو انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.
ارسباران برای رفاه و ارتقاء کیفیت آموزش فراگیران اقدام به راه اندازی سیستم مجازی گردشگری کرده است، شما میتونید جهت اطلاعات تکمیلی با مجموعه تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما در واحد ثبت نام اطلاعات رو کامل در اختیارتون قرار دهند.
محسن
1397/09/10 14:49
سلام وقت بخیربنده مدرک کاردانی کامپیوتر، حکم صعود به دماوند و همچنین دوره کارآموزی کوهپیمایی را دارا هستم. آیا میتونم دوره های راهنمای طبیعت گردی رو ثبت نام کنم؟
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/09/17 11:05
سلام،
حداقل مدرک موردنیاز برای شرکت در دوره راهنمای طبیعت گردی، مدرک کارشناسی است، ولی دوستانی که دارای مدرک کارشناسی نیستند، میتوانند با داشتن مدارک مرتبط ورزشی از جمله مدارکی که شما دارید، در کمیسیون فنی آموزش سازمان گردشگری شرکت کنند و در صورت تایید سازمان، در دوره مورد نظر ثبت نام کنند.
همکاران ما در واحد ثبت نام ارسباران میتوانند به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
تماس: 02188800055
ناشناس
1397/06/29 11:15
منصوراحمدی.سلام با مدرک دیپلم چه مدرک گردشگری میتوان گرفت.
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/07/01 15:38
سلام
حداقل مدرک لازم برای گذراندن دوره های آموزشی گردشگری ایسانس است، ولی علاقمندانی که مدرک دیپلم دارند در صورتی که تخصصی ویژه داشته باشند اط ریق کمیسیون سازمان میراث می توانند با مدرک دیپلم دوره را بگذرانند.
شروط کمیسیون برای افراد در دوره راهنمای طبیعت گردی داشتن مدارک کوهنوردی، صعود قلل، مدارک دوره های دره نوردی و... و در دوره فرهنگی تسلط به یک زبان غیر از زبان انگلیسی است.
سروش
1397/05/16 11:06
با سلام و احترام با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در بین همه و همچنین سایتهای زیادی که اطلاعات کامل سفر مانند نحوه تهیه بلیط رزرو هتل تعیین مسیر رفتن به مقصد مورد نظر و خیلی اطلاعات دیگر را در اختیار همه قرار میدهند آیا در آینده بازهم مسافران و گردشگران به تورلیدر و آژانسهای مسافرتی نیاز پیدا میکن
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/06/05 12:12
با سلام
قطعا روندهای در سال‌های آینده از روند انبوه خارج خواهند شد و آن دسته از روندهای گردشگری که همگام با بازار عرضه می‌توانند حرکت کنند باقی خواهند ماند. در مجموعآینده گردشگری در دست سه گروه است:
1- افرادی که یک تخصص بسیار خاص دارند مثلا راهنمای کوهستان هستند و به غارها اشراف کامل دارند.
2- افرادی که عمق اطلاعات کم اما با گستردگی بسیار زیاد دارند و تخصص‌های مختلفی دارند مثلا هم لیدرراننده هستند، هم طبیعت‌گردی می‌دانند و هم مترجمان خوبی هستند.
3-لیدرهای محلی که نیاز گردشگران را در محل سکونت خود می‌شناسند و به محیط اطراف خود تبحر دارند
هادی جمالی
1397/02/26 18:20
با سلام ، بنده دارای مدرک مهندسی بوده و علاقمند به گردشگری بوده و قصد ایجاد یک شرکت گردشگری در شهرهای شمالی کشور را دارم . آیا با ثبت نام در دوره های شما و گرفتن مدرک مدیر فنی بند (ب) این برای من میّسر می شود. ممنون میشم که پاسخ دهید.
پاسخ دهید...
ارسباران
1397/03/12 21:26
دوست گرامی سلام وقت بخیر
لطفا برای مشاوره و کسب اطلاعات در این زمینه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه بتوانند کاملا شما را راهنمایی کنند.
سپاس
فرنوش سهرابی
1396/09/14 12:45
با سلام بنده دارای مدرک ارشد مترجمی زبان انگلیسی هستم و بسیار بسیار به گردشگری علاقمندم. بنده میخواهم در دوره ها شرکت کنم و اگر امکان داشته باشد به عنوان مدرس زبان با شما همکاری کنم.
پاسخ دهید...
ارسباران
1396/09/18 15:47
سلام
خانم سهرابی لطفا رزومه خود را برای بررسی و همکاری به آدرس edu@arasbaran.org ایمیل کنید.
برای شرکت در دوره ها هم میتوانید سایت رو مطالعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از همکاران فروش ما راهنمایی بگیرید.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه