021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

علیرضا نادری

علیرضا نادری استاد دوره راهنمای گردشگری طبیعت‌گردی به دنبال علاقه‌ای که از 8 سالگی به حشرات و به خصوص پروانه‌ها داشت، موفق به کشف گونه جدیدی از پروانه شد.

بیشتر بخوانید...

سیده مهسا مطهّر

سرکار خانم سیده مهسا مطهّر با کارنامه درخشان خود در زمینه فعالیت‌های گردشگری، از اساتید شرکت آموزشی و گردشگری ارسباران در دوره‌های راهنمای گردشگری هستند.

بیشتر بخوانید...

شهرام شرفی

شهرام شرفی متولد سال 1351 در تهران، از اساتید دوره راهنمای گردشگری طبیعت‌گردی در واحدهای درسی «اکولوژی و حفاظت» و «ماهیان و آبزیان» در موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران است.

بیشتر بخوانید...

مرتضی اسلامی دهکردی

مرتضی اسلامی دهکردی از علاقمندان و متخصصان در زمینه حیات‌وحش است. ایشان از موسسان انجمن یوزپلنگ ایرانی است که در شرکت آموزشی و گردشگری ارسباران، تدریس می‌کند.

بیشتر بخوانید...

پرویز بختیاری

پرویز بختیاری متولد سال 1353 در تهران است و از سال 1381 تاکنون مدرس دوره‌های پرنده‌نگری و اکوتوریسم بوده است. کارشناس محیط‌زیست– دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و رتبه یک کارشناسی ارشد تنوع‌ زیستی و زیستگاه‌ها– دانشگاه علوم و تحقیقات تهران.

بیشتر بخوانید...

اشکان بروج

اشکان بروج که از فعالان و متخصصان گردشگری است در ارسباران درس‌های دوره راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی را تدریس می‌کند.

بیشتر بخوانید...

کامران کمالی

استاد کامران کمالی متولد 1358 است که تحقیق و پژوهش‌های بسیاری در زمینه خزندگان انجام داده و دوره‌های آموزشی خزندگان و دوزیستان را در موسسه آموزشی ارسباران تدریس می‌کنند. 

بیشتر بخوانید...

محمد منظرنژاد

محمد منظرنژاد مدرس دوره‌های مختلف گردشگری در ارسباران است که علاوه بر گذراندن سوابق کاری مختلف، فعالیت‌ها و پروژه‌هایی در زمینه گردشگری به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید...

سید امیر توکلی صبور

سید امیر توکلی در زمستان 1353 در تهران متولد شد. مدرس دوره تنوع زمین شناسی دوره های طبیعت گردی در ارسباران و مولف کتاب تنوع زمین شناختی در ایران است.

بیشتر بخوانید...

سید حسین شاهد

سید حسین شاهد از مدرسین دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی موسسه ارسباران، در سال 1354 در شهر همدان متولد شد.

 

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه