021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

بازدید آموزشی آشنایی با گیاهان - باغ گیاهشناسی (مرداد 1401)

بازدید آموزشی آشنایی با گیاهان، مرداد ماه 1401 در باغ گیاهشناسی ملی و با حضور استاد مجید اسکندری، برای فراگیران دوره راهنمای طبیعت‌گردی برگزار شد. در این سفر فراگیران با انواع گونه‌های گیاهان آشنا شدند.

بیشتر بخوانید...

سفر آموزشی آشنایی با خزندگان - کویر ابوزیدآباد (اردیبهشت 1401)

سفر آموزشی خزندگان، اردیبهشت ماه 1401 در کویر ابوزیدآباد و با حضور استاد کامران کمالی برای فراگیران دوره راهنمای طبیعت‌گردی برگزار شد. در این سفر فراگیران موفق شدند بیش از 10 گونه خزنده را مشاهده و شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید...

سفر آموزشی آشنایی با پرندگان - تالاب عشق آباد (آذر 1400)

سفر آموزشی پرندگان، آذرماه 1400 در تالاب عشق آباد و با حضور استاد پرویز بختیاری برای فراگیران دوره راهنمای طبیعت‌گردی برگزار شد. در این سفر فراگیران موفق شدند بیش از 30 گونه پرنده را مشاهده و شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید...

موزه و نمایشگاه دائمی منابع طبیعی

موزه و نمایشگاه دائمی منابع طبیعی واقع در سازمان جنگل‌ها و مراتع استان تهران، از جمله موزه‌های مناسب برای آشنایی با انواع جاذبه‌های طبیعی می‌باشد.

بیشتر بخوانید...

سفر آموزشی اجرای عملی تور - کاشان (دی 1398)

سفر آموزشی اجرای عملی تور، دی ماه 1398 در شهر کاشان و با حضور استاد یوسف شاه منصوری برای فراگیران دوره راهنمای ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد. در این سفر فراگیران از جاذبه‌های تاریخی مقصد شامل آب انبار و شهر زیرزمینی نوش‌آباد، خانه بروجردی‌ها، خانه طباطبایی‌ها، خانه عباسیان، حمام سلطان امیر احمد و مسجد آقا بزرگ بازدید کردند. 

بیشتر بخوانید...

بازدید آموزشی آشنایی با گیاهان - باغ گیاهشناسی ملی (بهمن 1398)

بازدید آموزشی آشنایی با گیاهان در یکی از روزهای بهمن 1398 در باغ گیاهشناسی ملی با همراهی استاد مجید اسکندری برای فراگیران دوره طبیعت گردی برگزار شد.

بیشتر بخوانید...

بیساران لهونی‌نژاد

 بیساران لهمونی نژاد از علاقمندان به طبیعت و محیط‌زیست، در سال 1361 متولد شد.

بیشتر بخوانید...

پرویز ستوده شایق

پرویز ستوده شایق از مربیان و مدرسان فعّال فدراسیون کوهنوردی بود که در سال 1340 متولد شد. وی از اولین راهنمایان کوهستان بود که فعّالیت‌های مثبت فراوانی در این زمینه انجام داد امّا متاسفانه در سال 1392 از بین ما رفت!

بیشتر بخوانید...

پیام بنی هاشمی

پیام بنی‌هاشمی در سال 1358 در تهران متولد شد، وی پس از گذراندن دوره‌های حرفه‌ای در زمینه امداد و نجات و طبیعت‌گردی و رفتینگ، توانست عناوین پر افتخاری کسب کند.

بیشتر بخوانید...

مهدی حبیبی

مهدی حبیبی متولد دی‌ماه 57، دارنده رکود آسیا و اولین ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی وینگ سوییت بود که در سال 95 هنگام تمرین با دیواره کوه برخورد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه