021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

کتاب مدیریت عملی اماکن میراث باستانی برای گردشگری

در این کتاب  علاوه بر معرفی و توضیح گردشگری باستانی، به بررسی موردی اماکن باستانی کشورهای مختلف پرداخته شده تا امکان مدیریت پایدار در این مکان‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید...

کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع

در کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، به بررسی نیمه پنهان سفر که شامل مخاطرات، حوادث و خطرات پیش‌بینی نشده در سفر است، آشنا می‌پردازیم و می‌آموزیم در مواجهه با مخاطرات سفر به مناطق مختلف مانند کویر، جنگل، کوهستان و... چگونه عمل کنیم.

بیشتر بخوانید...

کتاب اکوتوریسم، صنعتی نوین برای حفظ میراث طبیعی و اشتغال‌زایی

کتاب اکوتوریسم علاوه بر توضیح مفاهیم اولیه این حوزه، به توضیح درباره شاخه‌های مختلف صنعت گردشگری، مناطق حفاظت‌ شده و جاذبه‌های این سرزمین به همراه اکوسیستم مربوطه می‌پردازد. مطاله این کتاب به تمامی علاقمندان گردشگری و محیط‌زیست به ویژه راهنمایان گردشگری توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید...

لیست کتاب های گردشگری

لیست کامل کتاب‌ها را می‌توانید در این قسمت ببینید:

بیشتر بخوانید...

کتاب قوانین و مقررات جهانگردی و هتلداری

کتاب قوانین و مقررات جهانگردی و هتلداری از سری کتاب‌های انتشارات مهکامه در زمینه قوانین و مقرراتت در حوزه گردشگری تدوین شده و از منابع آزمون جامع گردشگری مدیر فنی آژانس‌های مسافرتی (بند ب) است.

بیشتر بخوانید...

کتاب شناسایی مسیرهای گردشگری

کتاب «شناسایی مسیرهای گردشگری با رویکرد آثار ثبت شده ایران در سازمان یونسکو» از سری کتاب‌های انتشارات مهکامه و از منابع آزمون جامع گردشگری مدیرفنی آژانس‌های مسافرتی (بند ب) سازمان میراث فرهنگی است.

بیشتر بخوانید...

کتاب بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی

کتاب بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی از سری کتاب‌های انتشارات مهکامه است که به مسئله بازاریابی در گردشگری می‌پردازد. این کتاب از منابع آزمون جامع گردشگری مدیر فنی بند ب است.

بیشتر بخوانید...

کتاب برنامه ریزی و سرپرستی گشت ها

کتاب برنامه‌ریزی و سرپرستی گشت‌ها که توسط انتشارات مهکامه منتشر می‌شود، از منابع آزمون جامع مدیر فنی آژانس‌های مسافرتی است.

بیشتر بخوانید...

کتاب پرنده نگری

کتاب پرنده نگری نوشته پرویز بختیاری، از کتاب‌های با ارزش در زمینه پرنده نگری و از منابع آزمون جامع راهنمای تور طبیعت‌گردی است که توسط انتشارات مهکامه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید...

کتاب آشنایی با گیاهان شاخص ایران با تأکید بر جغرافیای گیاهی

کتاب آشنایی با گیاهان شاخص ایران با تأکید بر جغرافیای گیاهی از کتاب‌های انتشارات مهکامه و از منابع آزمون جامع راهنمای تور طبیعت‌گردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه