021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

دوران کرونا بر ارسبارانی‌ها چگونه گذشت؟

موسسه ارسباران همچون سایر صنایع مختلف در طول دوران کرونا با چالش‌های مختلفی مواجه شد اما تمام تلاش خود را نمود تا کمترین آسیب به فراگیران و همراهانش وارد شود. برای این منظور ارسباران شرایطی همچون کاهش هزینه سفرهای آموزشی، تسهیل شرایط ثبت‌نام دوره‌ها، پیگیری برگزاری دوره‌های آموزش مجازی و... را برای افراد فراهم نمود. در این مطلب به توضیح کامل این موارد پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید...

ارسباران چه خدماتی به همراهان خود ارائه می‌دهد؟

موسسه ارسباران به همراهان خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که در این مطلب به توضیح این خدمات می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید...

از سال 1399 تا 1401؛ در نمایشگاه گردشگری چه خبر؟

نمایشگاه گردشگری امسال از 18 الی 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. گزارشی از نمایشگاه‌های گردشگری سال‌های گذشته برای آشنایی بیشتر با فضای نمایشگاه گردشگری و توضیح نحوه بازدید از نمایشگاه در این بخش آمده است.

بیشتر بخوانید...

از دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری چه می‌دانید؟

مدیران تاسیسات گردشگری مختلف مانند هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز تفریحی گردشگری، مراکز گردشگری سلامت و... ملزم به دریافت کارت مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری هستند. در این مطلب علاوه بر آشنایی بیشتر با تاسیسات گردشگری، به این مهم می‌پردازیم که چرا و چگونه مدیران تاسیسات گردشگری می‌توانند این مدرک را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید...

انواع گردشگری (قسمت چهارم)

همانطور که می‌دانید سفرها با توجه به نوع، محل و مدت سفر، جاذبه‌های مورد بازدید در مقصد و هدف از سفر، متنوع بوده و به انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند.

در ادامه معرفی انواع گردشگری در سه مطلب پیشین، اکنون به معرفی سایر انواع گردشگری همچون گردشگری دریایی، گردشگری حیات‌وحش، گردشگری آهسته و گردشگری روستایی می‌‎پردازیم.

بیشتر بخوانید...

گزارش آزمون مصاحبه زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی راهنمایان و مدیران فنی آذرماه 1401

آزمون مصاحبه زبان انگلیسی و غیرانگلیسی ویژه راهنمایان تور و مدیران فنی آژانس‌های مسافرتی از روز شنبه 5 آذرماه الی یکشنبه 13 آذرماه در موسسه آموزشی و گردشگری ارسباران برگزار شد. گزارشی از روند برگزاری این آزمون را در ادامه می‌خوانیم

بیشتر بخوانید...

انواع گردشگری (قسمت سوم)

در بخش اول و دوم معرفی انواع گردشگری با بیش از 10 نوع از گردشگری آشنا شدیم و متوجه شدیم گردشگری به دلایل مختلف و با هدف بازدید از جاذبه خاص، شرکت در رویداد مهم، تجربه تفریحات متفاوت و... اتفاق می‌افتد. در این مطلب نیر با تعداد دیگری از انواع گردشگری آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید...

گردشگری جنگ، پیام‌آور صلح

گردشگری جنگ به بازدید از مناطق جنگی اطلاق می‌شود که در واقع ترکیبی از گردشگری فرهنگی، قومی و ملی می‌باشد. انواع جاذبه‌های مورد بازدید در این نوع از گردشگری را در این مطلب معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید...

چگونه تورلیدر شویم؟

در این مطلب سعی کرده‌ایم صفر تا صد تبدیل شدن به یک تور لیدر (برای تورهای طبیعت‌گردی، فرهنگی و تاریخی، تخصصی و...) را برای علاقمندان توضیح دهیم تا افراد بتوانند با آگاهی کامل برای این کار اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید...

بهترین برندهای تجهیزات طبیعت‌گردی کدامند؟ (قسمت دوم)

علاوه بر برندهای معتبر و مطرحی که در قسمت قبل معرفی شدند، در این مطلب نیز سایر برندها معرفی خواهند شد و خصوصیات و محصولات هر یک را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه