021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

دستورالعمل سامانه مجازی ارسباران

راهنمای کاربری و دستورالعمل‌های مربوط به سامانه مجازی آنلاین ارسباران

بیشتر بخوانید...

چرا باید کارت تور لیدری داشته باشیم؟

از آنجا که شغل راهنمای تور یک شغل پر مسئولیت است برای تور لیدر شدن گرفتن کارت تور لیدری به طریقی که از سمت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعیین شده است، الزامی‌ست.

بیشتر بخوانید...

وام گردشگری

شیوع ناگهانی ویروس کرونا باعث شد خللی عظیم به اقتصاد و مشاغل گوناگون وارد شود اما این اختلال قطعا با تدابیر درست مالی و حمایت‌های اقتصادی، قابل جبران است.

بیشتر بخوانید...

آموزش مجازی و صنعت گردشگری ایران

باز هم تحولی شگرف و ستودنی در امر آموزش گردشگری صورت گرفت و این تحول چیزی نیست جز آنچه صنعت گردشگری ایران از مدت‌ها پیش در بخش آموزش خود به وجود آن نیاز داشت...

بیشتر بخوانید...

تکمیل پرونده راهنمایان دوره‌های تخصصی موسسه آموزشی گردشگری ارسباران

فراگیران عزیز دوره‌های راهنمای تخصصی، لطفا جهت دریافت لوح پایان دوره، نسبت به تکمیل مدارک خود در سامانه فراگیران اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید...

بهترین بیمه سفر

از قدیم‌العیام گفته‌اند که بیمه خوبه، آن هم درموضوعی. اما چرا؟ در این جا به اهمیت بیمه‌های سفر و بهترین آن‌ها می‌پردازیم... 

 

بیشتر بخوانید...

معرفی مدیریت فنی به مخاطبان ناآشنا به مشاغل گردشگر

صنعت گردشگری توسعه و رشد آن به عنوان یک صنعت پر سود در هر کشوری و شهری می‌تواند رونق زیادی به آن کشور و شهر بدهد و از هر نظر می‌تواند در پیشرفت آن منطقه موثر باشد. یکی از شغل‌هایی که به واسطه صنعت گردشگری شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید...

فرق لیدر خوب با لیدر عالی در چیست؟

یک تورلیدر، قطعاً باید مهارت‌های زیادی را کسب کند تا در حرفه‌اش کاردان شود و بتوان به او گفت یک تورلیدر خوب.

اما چه مواردی یک راهنمای گردشگری عالی را از یک راهنمای گردشگری خوب متمایز می‌کند؟

بیشتر بخوانید...

تورلیدری، پرطرفدارترین شغل دنیا

تورلیدری یکی از شغل‌های پرطرفدار دنیا است و آدم‌های زیادی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت را به خود جذب می‌کند، فکرش را بکنید کارتان به‌گونه‌ای باشد که بتوانید هم سفر کنید و هم پول در بیاورید. چه چیزی بهتر از این؟
میز کار یک تور لیدر، همه ‌جای زمین است؛ در واقع هرجایی که طبیعت چیزی برای عرضه‌کردن داشته باشد و یا انسان شاهکار خودش را روی زمین به نمایش گذاشته باشد، محل کار یک تور لیدر است.

بیشتر بخوانید...

ارسباران همراه با آموزش‌ مجازی به خانه‌های شما می‌آید

اهل سفرهای دسته جمعی هستید؟ دیگران از هم‌سفر شدن با شما لذت می‌برند؟ آیا دوست دارید راهنمایی دوستان و آشنایان خود در سفر را به عهده بگیرید؟ دلتان می‌خواهد راهنمای تور شوید ولی فرصت نشستن سر کلاس و گذراندن دوره‌های تورلیدری را ندارید؟ خبر خوب این است که با شرکت در دوره‌های مجازی ارسباران هم می‌توانید به همه کارهایتان برسید و هم راهنمای تور شوید.

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه