021 88 80 00 55
قبلی | نمایش 7 رکورد از 1 تا 7 | بعدی

بیش از پنجاه سال تجربه را رایگان دانلود کنید!

جناب آقای محمود نظریان افغان از کوهنوردان پیشکسوت و با تجربه‌ای هستند که بیش از پنجاه سال از عمر خود را به شناخت کوهستان‌ها و زیر و بم‌های کشف آنها صرف کرده‌اند. آقای نظریان بخشی از دانش و تجربه‌ی خود را در قالب کتابی رایگان در اختیار علاقه‌مندان گذاشته‌اند که در این مطلب لینک دسترسی و دانلود آن موجود است.

بیشتر بخوانید...

جزوه مدیریت بحران و کمک‌های اولیه

فراگیران با مطالعه مدیریت بحران و تجزیه و تحلیل آن، در جستجوی یافتن ابزاری هستند که به وسیله آن بتوانند از بروز بحران‌ها پیشگیری کنند و یا در صورت بروز حوادث بتوانند در خصوص کاهش اثرات آن، امداد رسانی سریع و بهبودی اوضاع اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید...

جزوه تاریخ سیاسی و اجتماعی معاصر ایران

این درس ابتدا تعریفی از تاریخ سیاسی و اجتماعی معاصر ارائه می‌کند و سپس به مروری از تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران بعد از اسلام می‌پردازد که مباحث هر دوره تاریخی، به طور کامل بررسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید...

جزوه آشنایی با روحیات ملل

با شناخت روحیات ملل مختلف می‌توانیم راهنمای خوبی برای سفرهای خارجی و میزبان خوبی برای جهانگردان باشیم و صنعت توریسم را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید...

الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در گردشگری

درس الگوهای رفتاری و آداب معاشرت از جمله دروس مشترک دوره راهنمایان طبیعت‌گردی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی است که برای سهولت دسترسی در اختیار فراگیران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید...

اصول تفسیر میراث در گردشگری

جزوه درس اصول تفسیر میراث در گردشگری از واحدهای درسی دوره راهنمای تور طبیعت‌گردی است که به منظور سهولت دسترسی فراگیران بر روی سایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید...

کارگاه چگونه ارزان و ارزشمند سفر کنیم - اسفند 93

آشنایی با مهارت سفر با روش کوله گردی(back packing)، آشنایی با نحوه استفاده از خدمات اقامت ارزان و یا رایگان، تکنیکهای تامل با جامعه محلی (میزبان) در کشورهای مختلف، آموزش فن وهنر چانه زنی و گرفتن تخفیف در کشورهای مختلف، ترفندهای استفاده بهینه از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری، آشنایی با فن طراحی سفرهای انفرادی یا گروهی ارزان

بیشتر بخوانید...
قبلی | نمایش 7 رکورد از 1 تا 7 | بعدی
تلاش می‌کنیم در جریان تحولات گردشگری و ارسباران قرارتان دهیم.
نمونه خبرنامه